Колеги дайте мнемия с какво масло да се кара.За сега имам предложения за FUCHS TITAN GT1 5w40(не бях ги чувал до вчера,в последствие се оказаха май едни от големите

, + че са немци)Алтернативата е Castrol EDGE 5w40(Ot Autoplus,дано при тях не е менте,че гледам често се споменава за "промоция" от техните продукти с неясно да се каже качество и произход

).Отворен съм и за други предложения подкрепени с аргументни.Motul?При предната смяна човека ми е сложил 10w40 StatOil или нещо подобно беше името,но след около 3 000 км с него колата започна да вади следната грешка 17927/P1519/005401 - Camshaft Adjustment Bank 1: Malfunction.
Доколкото разбрах от Ross-tech и от друг сайт P1519 е Intake Manifold Runner Control (Stuck Closed).Така въпросния клапан е проверен и отваря и затваря като му се подаде ток.Да ама не,в реално време т.е в движение при достигане на 3000 об/мин клапана явно остава затворен,следователно не минава масло през него и от там не се променя ъгала на разпределителния вал и не се подава повече бензин както би трябвало да е,доколкото знам.
Леле докъде съм стигнал с едно масло.Та идеята е да се промие двигателя с добавка(спрял съм се на liqui moly motor clean),да се почисти клапана(доколкото е възможно)+ сваляне на картера и почистване на някаква цедка

.Надяваме се след тази операция клапана да заработи нормално,ако не отиваме към смяната му,което не като да ми харесва много!

Голямо писане, thank you anyway!