Колеги не мога да запаля Поло от 1992,колата е ГТ с многоточков инжекцион. Има искра, като налея бензин на дросела колата пали,като свърши бензина огасва. Бензина е старичък, помпата е доста шумна, бензин стига до входа на дюзите, възможмо ли е и 4-те дюзи да са спекли, колата не палена от около година.Колата няма газ. Някакви идеи от къде да започна?
Благодаря предварително
Поло ГТ 3F 1992 - не пали
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло ГТ 3F 1992 - не пали
2 са помпите. Измери налягането преди и след канистъра. Втзможно и в него да е проблема.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Поло ГТ 3F 1992 - не пали
4-те дюзи мисля трябва да се командват заедно,и да са на обща букса,в близост до дюзите я търси,разкачи я и виж за оксидация или лоша връзка
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло ГТ 3F 1992 - не пали
Възможно е да е компютърът. Той командва дюзите. Извади една букса от дюза, дай контакт. Трябва да имаш постоянен + и минус, който е на импулси, командвани от ECU-то. Първо премери за плюс (най-лесно с пробна лампа), след това пробната лампа я свържи на двата края на буксата, като въртиш на стартер, тя трябва да свети на импулси. Ако има плюс и лампата не присветва значи няма минус и тогава вероятността да е компа е над 80%
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта