Защо има разлика....?
Защо има разлика....?
Две напълно еднакви ПОЛО ,една и съща година имат различни табла.Някой може ли да ми обясни защо тук-таме се среща поло 96г.например с различно табло с еърбеци и дали разликата е именно това-защото германецът си е поръчал полото с еърбеци и затова му праскат от другото табло?
- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Re: Защо има разлика....?
А сега деMarata написа:Две напълно еднакви ПОЛО ,една и съща година имат различни табла.Някой може ли да ми обясни защо тук-таме се среща поло 96г.например с различно табло с еърбеци и дали разликата е именно това-защото германецът си е поръчал полото с еърбеци и затова му праскат от другото табло?

Дали може да има разлика в производството . Например разлика между немско поло 97 и италианско поло 97


- Vextor
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Нови хан ,обл.Софийска
Аирбаг съм виждал и на 96 1.1 така 4е това няма общо и м-у другото само за инфо " мотори над 1.6BaHko написа:Аз си мисля, че няма разлика, ами може примерно самото табло да е сменяно, ами ако е имало удар? До колкото знам Поло 96та имат еърбеци, но трябва да са с големите мотори. Применро мойто е 1.4i, но няма еърбег, мисля, че от 1.6 нагоре имат само за шофьора.



Може и самата разлика да се корени в базовото оборудване на колата и модификацията на мотора . По добро оборудване и мотор .... по добро табло ( предполагам )

Значи моето (както и други като моето,но рядко се срещат)имат еърбеци 2 броя.Жапката е при шофьора,за да има място за 2-рия еърбег от дясно.Полото е 96 г. ,но има такива и 97-ма,98-ма.Оказва се май,че годината няма значение,а?В началото си мислех,че са някакви междинни модели,но не може да започват от 96 и да продължават да правят междинки и 98-ма,нали?Най -вероятно е (понеже полото е немско)германецът да си тго е поръчал с еърбеци и затова да са му сложили това(по-хубавото табло),защото иначе на другото няма място за тях.
- BaHko
- Мнения: 97
- Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Един познат има такова. Сега нямам представа дали е лимитирана серия, но ДА има. Познавам бая хора с поло 1,4i и са ми казвали, че и техните нямат еърбеци. Не съм виждал 1,1 с еърбег. Това не означава рабира се,че сигурно няма. Та от казаното до тук съм си мислел, че се слагат на мотори над 1,4. Айде и приятна вечер, че вече си тръгвам от работа и
п.с. Говориме за 96та

п.с. Говориме за 96та

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
1. Няма поло с АБФ мотор ако не е слаган допълнитено от някой маниак по света! Най-якото е GTI което е 1,6 16V 125к.с след това е 1,4 16V 100к.с след това е 1,6 75к.с и т.н.
2. На кое табло му викаш газарско ..??? Сложи снимки да видим! Има 2 вида табла първото се монтира до 98 и е като на Голф 3 а второто се монтира от 98 нататък и е като на Голф 4! Като на първото има модификация със сребърни циферблати! Разликата е че на това до 98 оборотомера е ОТ ЛЯВО а на другото е ОТ ДЯСНО. И лентата с лампите за сигнализация на първото е отдолу а на второто е посредата в един правоъгълник м/у Скоростомера и Оборотомера! Друга разлика е разположението на уредите за Температурата и Горивоо които при едното са в двата долни края на при второто са горе посредата над споменатия правоъгълник със сигналните лампи!
2. На кое табло му викаш газарско ..??? Сложи снимки да видим! Има 2 вида табла първото се монтира до 98 и е като на Голф 3 а второто се монтира от 98 нататък и е като на Голф 4! Като на първото има модификация със сребърни циферблати! Разликата е че на това до 98 оборотомера е ОТ ЛЯВО а на другото е ОТ ДЯСНО. И лентата с лампите за сигнализация на първото е отдолу а на второто е посредата в един правоъгълник м/у Скоростомера и Оборотомера! Друга разлика е разположението на уредите за Температурата и Горивоо които при едното са в двата долни края на при второто са горе посредата над споменатия правоъгълник със сигналните лампи!
Koksan написа:1. Няма поло с АБФ мотор ако не е слаган допълнитено от някой маниак по света! Най-якото е GTI което е 1,6 16V 125к.с след това е 1,4 16V 100к.с след това е 1,6 75к.с и т.н.
2. На кое табло му викаш газарско ..??? Сложи снимки да видим! Има 2 вида табла първото се монтира до 98 и е като на Голф 3 а второто се монтира от 98 нататък и е като на Голф 4! Като на първото има модификация със сребърни циферблати! Разликата е че на това до 98 оборотомера е ОТ ЛЯВО а на другото е ОТ ДЯСНО. И лентата с лампите за сигнализация на първото е отдолу а на второто е посредата в един правоъгълник м/у Скоростомера и Оборотомера! Друга разлика е разположението на уредите за Температурата и Горивоо които при едното са в двата долни края на при второто са горе посредата над споменатия правоъгълник със сигналните лампи!
Колега-тук става въпрос за табло като цяло,а не за циферблатите!Табло-цялата кора,кормилото,жапки и т.н.За въпросното нещо дажа,че такива табла "гъзарски" имат и поло-тата 96г. независимо дали е дизил или бензин.Уточнавм ,че въпроса е за таблото ,а за цииферблатите,защото както казах и по-горе два напълно еднакви автомобила,например дизели 96г. като моето ,1.9мотор ги има и с двете табла,но по-рядко с готиното(демек с еърбеците ).
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
еърбеците са опция! Ако си поръчаш имаш ...... ако не си поръчаш нямаш! Аз примерно съм виждал и поло с 2 еъбека и в дясно пак имаше жабка освен тази под волана и такав акоято се намираше под еърбега отдясно който е ... и даже се и заключваше .... просто за каквото си платиш ... такова получаваш! Напшреимер моето Половерче е със кожен волан и кожен скоростен лост!
Което се оказва голям + пред обикновенния! 


Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта