Има много гадно съобщение което се изписва на таблото Servise INSP. Казаха ми че маслото било за смяна, но като го смених майстора не можа да "нулира" надписа и още си стои като паля! Да занете как може да се махне напълно?
ПП. Колата е от 12,1997. Двигател 1.0
Servise INSP
- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Servise INSP
dragonn2 написа:Има много гадно съобщение което се изписва на таблото Servise INSP. Казаха ми че маслото било за смяна, но като го смених майстора не можа да "нулира" надписа и още си стои като паля! Да занете как може да се махне напълно?
ПП. Колата е от 12,1997. Двигател 1.0
ами провери в Аутодата, там е описано , то беше някаква комбинацията там от копчетата на таблото !

- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dragonn2 написа:уфф много ти благодаря, но докато чаках отговора ти видях че вече има такава тема и то с 3 стр. постове! Значи би трябвало да стане с алгоритъма с бутоните на таблото. За съжаление ще мога да го пробвам чак в събота. Ако стане ще пиша все пак
ок няма проблем , успех



Ами нещо не се получи номера!
Понеже таблото е от 98-а и има само един бутон, малко се пообърках, ама след кратка консултация с аутодатата разбрах точния алгоритъм за зануляване. Обаче при въвеждане нищо не стана. По принцип бутона на километража не трябва ли да нулира засечените километри? Питам щото при мен явно нещо не става и вече си мисля че може и да не работи!
ПП. Ето снимки от аутодатата как изглежда таблото и начина по който се занулява INSP-а.
А това го е изкарало като грешка на един майстор и затова мисля че можеби заради него не мога да го нулирам:
Ако някой знае каква е тая грешка да каже!

ПП. Ето снимки от аутодатата как изглежда таблото и начина по който се занулява INSP-а.


А това го е изкарало като грешка на един майстор и затова мисля че можеби заради него не мога да го нулирам:

Ако някой знае каква е тая грешка да каже!

Опа махна се ето по този начин:
1. Натискате и задържате бутона за нулиране на "дневния" пробег (долу в дясно на таблото
2. Завъртате контактния ключ на позиция "контакт" (не палите)
3. Пускате бутона за "дневния" пробег и на дисплея излиза Service OIL
4. Завъртата бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна
5. На дисплея излиза Service OIL ----
6. Ако искате да занулите и Service INSP, натискате отново бутона за зануляване на "дневния" пробег (долу в дясно), на дисплея излиза Service INSP
7. Натискате отново бутона за часовника (долу в ляво) на дясната страна и на дисплея се показва Service INSP ----
Дано да стане и при Вас ако имате такав приблем!Успех
1. Натискате и задържате бутона за нулиране на "дневния" пробег (долу в дясно на таблото
2. Завъртате контактния ключ на позиция "контакт" (не палите)
3. Пускате бутона за "дневния" пробег и на дисплея излиза Service OIL
4. Завъртата бутона за сверяване на часовника (долу в ляво на таблото) на дясната страна
5. На дисплея излиза Service OIL ----
6. Ако искате да занулите и Service INSP, натискате отново бутона за зануляване на "дневния" пробег (долу в дясно), на дисплея излиза Service INSP
7. Натискате отново бутона за часовника (долу в ляво) на дясната страна и на дисплея се показва Service INSP ----
Дано да стане и при Вас ако имате такав приблем!Успех

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта