Здравейте,
Имам Polo 1.4 APQ, 60 конски сили 99 год.
Проблемът е следния:
Винаги паля автомобила с натиснат съединител. От 2-3 дни обаче, след запалването съединителя е все още натиснат и в момента в който дам на първа предавка и започна леко да отпускам съединителя, колата изгасва. Същото се получава и когато е форсирана до към 3000 об. на място и на свободна. Започнали да отпускам съединителя и ведната оборотите падат и гасне. Днес даже не запали.
Сменени са бубина, кабели, свещи, капачка, палец, акумулатора е на 1 година. Пропуснах да спомена, че е с газов инжекцион, сложен преди година AGIS. Колата обаче пали на бензин и когато достигне 38 градуса на изпарителя обръща на газ.
Polo 6n1 1999г. АPQ Странно запалване и гаснене след това
- staniliev
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 16:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Polo 6n1 1999г. АPQ Странно запалване и гаснене след това
Последна промяна от staniliev на Пет 16 яну 2015 14:50, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Странно запалване и гаснене след това
Еми ще я оставиш да поработи на място с отпуснат съединител, за да поразбие маслото в скоростите 

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Странно запалване и гаснене след това
А, ако я палиш без да натискаш съединителя държи ли обороти? Как пали?
Ако гасне винаги при натискане на съединителя при тръгване значи ти е в съединителя проблема. После, като превключваш пак ли гасне?
Педалчето на съединителя скрибуца ли, по трудно ли се натиска?
Къде ти отделя?
Запали без да натискаш съединителя, изчакай да позагрее, виж какви обороти вдига студена, на колко ги сваля след, като загрее, пусни някой консуматор, завърти волана и ако всичко си е наред, остава да имаш проблем в съеднителя.
Ако приплъзва съединителя също друг признак е да се вдигат оборотите, а колата не върви, скоростта не се увеличава.
Ама щом педала ти потъва и не иска да се вдига явно там е проблема. То е очевидно.
Ако гасне винаги при натискане на съединителя при тръгване значи ти е в съединителя проблема. После, като превключваш пак ли гасне?
Педалчето на съединителя скрибуца ли, по трудно ли се натиска?

Къде ти отделя?
Запали без да натискаш съединителя, изчакай да позагрее, виж какви обороти вдига студена, на колко ги сваля след, като загрее, пусни някой консуматор, завърти волана и ако всичко си е наред, остава да имаш проблем в съеднителя.
Ако приплъзва съединителя също друг признак е да се вдигат оборотите, а колата не върви, скоростта не се увеличава.
Ама щом педала ти потъва и не иска да се вдига явно там е проблема. То е очевидно.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта