
Продължавам борбата с моят проблем, след 1 година и 7 месеца съм доста напред с материала относно двигателят на полото и неговите проблеми, но за съжаление не достатъчно за да си го оправя сам, не и без вашата помощ, за което ви благодаря предварително!
До скоро се бях концентрирал само по двигателя, но там излезе, че всичко работи нормално (след много проби смени на части).
Давам последните ми наблюдения върху проблема с надеждата да получа адекватен отговор или някакви идеи и да сложа край на моите мъки, както казах, няма да се откажа, колкото и да ми казват да го "махам" това поло! Вече ме мислят за луд!

Така : Вчера след ден и половина престой реших да пробвам как е положението, късният следобед, времето топло и сухо, меря акумулатора, 12,4В , ок. Сядам давам на контакт и не чувам помпата, втори път, помпата не се чува и така на 4-5 път бззззззз, дадох още няколко пъти, вадя ключа, въртя и пак така, запалих и всичко беше наред, няма гаснене, въртя волана пускам духалката (нямам климатик), пуснах си Депеш Мод, Ей си ди си, кеф!
Тази сутрин, трябваше да преместя колата, реших пак да тествам, така или иначе и какво станааааа.
Най важната част :
Давам на контакт, помпата се чува, викам си, значи няма смисъл да давам пак, явно помпата си е подкачила, паля си, ранни зори, тишина, още няма толкова коли и шум(живея на главна улица) и завъртам волана, както обикновено, оборотите тръгват да падат и леко се спират по средата все едно се мъчи да изгасне и през това време, чувам от ляво на волана едно ЦЪК-ЦЪК, не спрях да въртя лекичко продължих в същата посока и пак се чу едно ЦЪК-ЦЪК и оборотите паднаха на нула (загасна).
Явно не съм се заслушвал до сега, цъкането, което съвпадна с падането на оборотите идваше от лявата страна на волана, точно так където знам, че са релетата!
Сега направих и връзката, когато един студен зимен ден, бях я запалил на място да загрява и след 2-3 минути(обикновено гасне в самото начало), само бях пуснал парното на 2 и загасна, като отрязана, все едно съм върнал ключа и помпата миг след това спря да работи (заради което си мисля, че не е помпата причината). Не е клемореда , защото таблото не изгасва а светва акумулатора!

Според мен и това, което четох във форума, за да не ме обвиянвате, че само пускам теми, а не чета, проблема може да е в релето на бензиновата помпа, явно при натоварване не прави хубав контакт, 167 ли е?
30 доколкото разбрах е за управлението от екуто?
Минуса на релето обаче минава през имобилайзера и както казава Ваското1 "трябва да се търси минуса". Четох за случай при който проблема е студена спойка на имобилайзера, от там минава управлението на релето на бензиновата помпа(но тогава щеше да ми гасне веднага, може би).
Въпросите към вас са следните:
Може ли проблема да е от кофти бензинова помпа? Мерено е налягане, ок е, но все пак, ако го товари повече тва реле и то да се предава?
Друг вариант е самото реле. Кой номер е релето? 167 ли? Поло 6Н2 (2000г).
Ваското1 казва и за кофти еку, но аз и тук съм подготвен, защото съм пробвал с друго еку заради съмнения и проблема пак е същият, така, че екуто отпада за сега.
Другите варианти са кофти кабели, връзки от еку до релето(релетата).
Имам релета каквито си поискам от един блъснат сеат и мисля, че са същите, така, че мога да пробвам, но само искам да ми кажете, кои релета да сменям!
Сменям наред, хич не ми дреме, само да се оправи колицата.

Тази гад ту работи, ту не работи, така, че много прилича на студена спойка, напълно възможно е да реле!
Моля, който има идеи да сподели!
Блгодаря на всички отзовали се!
