при включване на климатика от АC копчето нишо не става копчето си свети ама не изстудява, а и не се чува компресора да жужи или нещо подобно
климатик- проблем
климатик- проблем
Здравейте, ето го и 2рия въпрос за деня
при включване на климатика от АC копчето нишо не става копчето си свети ама не изстудява, а и не се чува компресора да жужи или нещо подобно
. Помагайте, от каво може да е (климатика не е проверяван за газ и т.н.)
при включване на климатика от АC копчето нишо не става копчето си свети ама не изстудява, а и не се чува компресора да жужи или нещо подобно
- budimir
- Мнения: 104
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nii написа:и в никакъв случай не давай да ти пълнят климатика с манометри.
Кой ти каза това? Сигурно "пичовете" в ИМПАС. Сигурно и една торба пари са ти взели за какви ли не проби и тестове. На мен са ми ДОПЪЛВАЛИ климатика без да източват нищо от него за да го мерят колко тежи и разни такива, а по манометър. Климатика си тръгна, и след това 2-3 години си работеше без проблем. Мога да кажа на който го интересува, къде си разбират от работата, без да те товарят с излишни разходи на ЛС.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
budimir написа:nii написа:и в никакъв случай не давай да ти пълнят климатика с манометри.
Кой ти каза това? Сигурно "пичовете" в ИМПАС. Сигурно и една торба пари са ти взели за какви ли не проби и тестове. На мен са ми ДОПЪЛВАЛИ климатика без да източват нищо от него за да го мерят колко тежи и разни такива, а по манометър. Климатика си тръгна, и след това 2-3 години си работеше без проблем. Мога да кажа на който го интересува, къде си разбират от работата, без да те товарят с излишни разходи на ЛС.
не, аз си бях внушил че не изстудява като хората. отидох при едни пичове с манометри; така го нагласиха, че след това климатика забиваше от високо налягане.
пичовете в импас ми казаха от вратата - в тая кола по каталог трябва да има 625 грама фреон, я да видим колко е.
оказа се че е 1300грама, и в момента в който компресора тръгне, налягането отива над 24 бара и датчика изключва компресора, и ми пуска перката на радиатора за 1 час да си върти...
тия в импас нищо не казаха, само ми показаха дисплея на машината, сам да си правя изводите...
след като вкараха обратно 625 грама измериха с термометър колко е температурата на духалките - 8-9 градуса, ок, хайде със здраве, климатика ми сега е пушка...
допълнителна информация по техническите въпроси - http://www.renault-bg.com/forum/viewtopic.php?t=21295
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
И в колата СТАНА ЗИМА
....
Отидох в сервиза към който ме опъти колегата budimir, за което много му благодаря!
Майстора си закачи машината изтегли фреона 550г некъде беше. Допълни го до 750 колкото е по книжка.
Прегледа ми климатика и ми смени филтара на купето.
Цената на удоволсвието ми излезе 56лв. А в колата настъпи люта зима
Отидох в сервиза към който ме опъти колегата budimir, за което много му благодаря!
Майстора си закачи машината изтегли фреона 550г некъде беше. Допълни го до 750 колкото е по книжка.
Прегледа ми климатика и ми смени филтара на купето.
Цената на удоволсвието ми излезе 56лв. А в колата настъпи люта зима
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
BaHko написа:А пуснал ли си врътката поне на 1ва степен. Извинявай за отговора, ама така един приятел на неговата кола беше пуснал климата обаче врътката на 0 и естествено лампата си светеше, ама климатик нямаше, та му казах да го пусне поне на 1ва скоросст и той си тръгна.
Ako врътката е на нула лампата на копчето за климатика НЕ трябва да свети! Светва след като си пуснеш климатика т.е. дадеш на по-горна степен!!!
ДО REMAX!
Във Враца иди в първият сервиз за климатици или хладилници и си го напълни. Мене в Русе ми го пълни един познат и го мери с манометрите, които ползва при пълненето на климатици и хладилници. Преди да заредиш с фреон обаче ги помоли да ти напълнят системата с азот и покарай така 10-на дни БЕЗ ДА ПУСКАШ КЛИМАТИКА! След това иди пак и да закачат манометрите и да видят дали ти е паднало налягането. Нормалното налягане, на което ще ти напълнят системата, е 10 бара. Ако е паднало много налягането ти значи имаш теч по ситемата и трябва да се търси и да се отстрани. Ако е паднало с 0.2 0.3 бара най-много можеш да пълниш и да караш. Ако нямаш спад в налягането - свиркай си и слагай фреона. Едно зареждане ще ти струва около 60-70 лв. Успех и пиши какво е станало.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
