Привет, колеги!
Имам следния проблем с Полото, който се проявява от днес и се случва от време на време (може би когато колата е позагряла):
В движение, включвам на 3-та и колата тръгва да спира - все едно натискам леко спирачка. И аз веднага вкарах втора и после си беше наред. Реших, че нещо ми се е сторило, или без да искам съм натиснал спирачката заедно с газта, но след това се повтори още няколко пъти, веднъж даже чак ми изгасна.
Преди 2-3 седмици смених бензинова помпа, горивен филтър и свещи.
Някой да има някаква идея какъв може да е проблемът :?
Благодаря и лека вечер! :)
Polo 6N 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на предавка
Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред
Ъпдейт: Не е само при загряла кола - тази сутрин още в началото го направи като включих трета, след това и на втора и угасна. След което и на свободна - като подам газ, все едно натискам спирачка...
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред
И аз имах такъв проблем, моята направо спираше, но само при студен двигател, в самото начало, все едно някой те дърпа за фланелката, като тръгнеш да бягаш, така и не разбрах от какво е точно, не гаснеше, а направо спираше, обикновено освобождавах от скорост и пак тръгвах. Беше много смешно, когато отзад има коли и не можеха да разберат, защо изведнъж спирам.
После известно време започна да придърпва и изгасва, ако тръгна веднага. Забелязах, че ако изчакам да сгрее малко и не го прави номера.
За сега тръгвам нормално, но по някой път ми гасне при консуматори и волан.
6Н2 1997 година? Да не си объркал годината или номера? Ако е 1997 е 6Н1, най вероятно.
Огледай си бобината за пукнатини, кабели, свещи и температурен датчик, колко показва. Ако си с мап сензор го почисти, но сигурно си с дебитомер, огледай за спукани маркучи около дросел клапата.
Прекъсва ли двигателя? Клати ли обороти след това? Колко оборота вдига на студен двигател, пали ли лесно? Щом си сменял помпата явно не е палила лесно.
Диагностика или си измери темп. датчик с милтицет, ако искаш, нов е към 20 лв. Предполагам, че налягането си го мерил и е наред, щом е сменена помпата.
Дросел клапата чистил ли си скоро?
Ще се радвам да откриеш проблема и да споделиш после.

После известно време започна да придърпва и изгасва, ако тръгна веднага. Забелязах, че ако изчакам да сгрее малко и не го прави номера.
За сега тръгвам нормално, но по някой път ми гасне при консуматори и волан.
6Н2 1997 година? Да не си объркал годината или номера? Ако е 1997 е 6Н1, най вероятно.
Огледай си бобината за пукнатини, кабели, свещи и температурен датчик, колко показва. Ако си с мап сензор го почисти, но сигурно си с дебитомер, огледай за спукани маркучи около дросел клапата.
Прекъсва ли двигателя? Клати ли обороти след това? Колко оборота вдига на студен двигател, пали ли лесно? Щом си сменял помпата явно не е палила лесно.

Диагностика или си измери темп. датчик с милтицет, ако искаш, нов е към 20 лв. Предполагам, че налягането си го мерил и е наред, щом е сменена помпата.
Дросел клапата чистил ли си скоро?
Ще се радвам да откриеш проблема и да споделиш после.
Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред
#freelancer благодаря за отговора и предложенията. Да, моя грешка за купето - 6n1 е..
Колко то до проблема - срам, не срам ще си го кажа.
Понеже съм индиянец в тази облласт, реших да я карам на сервиз (който е бизко до нас). Е да, ама на детелината от Младост към Цариградско колата спира и не ще да запали. Слагам светлоотразителния триъгълник, изчаквам 10-ина минути и пак дузина проби - резултатът беше само падане на акумулатора!
Та, викам аз монтьора, който дойде на място подаде ток, чухме, че бензиновата помпа работи, бубината подава ток ии.. се обадихме на "пътна помощ" да ме извозят до сервиза. В тои момент монтьорът се сети, че след смяната на бензиновата помпа може да се е прецакало там нещо и да не показва правилно стрелката за бензина - и се оказа прав!
Резервоарът беше сух! Сипахме малко бензин и си запали и вървя без проблем
(facepalm).
Колко то до проблема - срам, не срам ще си го кажа.
Понеже съм индиянец в тази облласт, реших да я карам на сервиз (който е бизко до нас). Е да, ама на детелината от Младост към Цариградско колата спира и не ще да запали. Слагам светлоотразителния триъгълник, изчаквам 10-ина минути и пак дузина проби - резултатът беше само падане на акумулатора!
Та, викам аз монтьора, който дойде на място подаде ток, чухме, че бензиновата помпа работи, бубината подава ток ии.. се обадихме на "пътна помощ" да ме извозят до сервиза. В тои момент монтьорът се сети, че след смяната на бензиновата помпа може да се е прецакало там нещо и да не показва правилно стрелката за бензина - и се оказа прав!
Резервоарът беше сух! Сипахме малко бензин и си запали и вървя без проблем


- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред

Честито колега! Хубаво е, че си се разминал леко. Явно са изкривили телта на поплавъка при ваденето и слагането на помпата.
Да си я караш със здраве!

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред
Ако пак имаш подобни проблеми на загрял двигател се насочи към датчик на ХОЛ, ако ти прави тия мизерии на студен, вероятно е от мръсен дросел! Имах 6N и тия болки са им редовни! И да, оправи си заглавието, твоето поло е 6N!
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Polo 6N 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на преда
Освен, че е 6N май е и 1.4 16V
1.6 101 коня няма!

1.6 101 коня няма!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта