Polo 6N 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на предавка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
pol0
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo 6N 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на предавка

Мнениеот pol0 » Сря 18 фев 2015 22:52


Привет, колеги!
Имам следния проблем с Полото, който се проявява от днес и се случва от време на време (може би когато колата е позагряла):
В движение, включвам на 3-та и колата тръгва да спира - все едно натискам леко спирачка. И аз веднага вкарах втора и после си беше наред. Реших, че нещо ми се е сторило, или без да искам съм натиснал спирачката заедно с газта, но след това се повтори още няколко пъти, веднъж даже чак ми изгасна.
Преди 2-3 седмици смених бензинова помпа, горивен филтър и свещи.
Някой да има някаква идея какъв може да е проблемът :?
Благодаря и лека вечер! :)




pol0
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред

Мнениеот pol0 » Чет 19 фев 2015 9:28


Ъпдейт: Не е само при загряла кола - тази сутрин още в началото го направи като включих трета, след това и на втора и угасна. След което и на свободна - като подам газ, все едно натискам спирачка...


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред

Мнениеот freelancer » Чет 19 фев 2015 10:56


И аз имах такъв проблем, моята направо спираше, но само при студен двигател, в самото начало, все едно някой те дърпа за фланелката, като тръгнеш да бягаш, така и не разбрах от какво е точно, не гаснеше, а направо спираше, обикновено освобождавах от скорост и пак тръгвах. Беше много смешно, когато отзад има коли и не можеха да разберат, защо изведнъж спирам. :mhihi
После известно време започна да придърпва и изгасва, ако тръгна веднага. Забелязах, че ако изчакам да сгрее малко и не го прави номера.
За сега тръгвам нормално, но по някой път ми гасне при консуматори и волан.
6Н2 1997 година? Да не си объркал годината или номера? Ако е 1997 е 6Н1, най вероятно.
Огледай си бобината за пукнатини, кабели, свещи и температурен датчик, колко показва. Ако си с мап сензор го почисти, но сигурно си с дебитомер, огледай за спукани маркучи около дросел клапата.
Прекъсва ли двигателя? Клати ли обороти след това? Колко оборота вдига на студен двигател, пали ли лесно? Щом си сменял помпата явно не е палила лесно. :c020
Диагностика или си измери темп. датчик с милтицет, ако искаш, нов е към 20 лв. Предполагам, че налягането си го мерил и е наред, щом е сменена помпата.
Дросел клапата чистил ли си скоро?
Ще се радвам да откриеш проблема и да споделиш после.


pol0
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред

Мнениеот pol0 » Съб 21 фев 2015 21:46


#freelancer благодаря за отговора и предложенията. Да, моя грешка за купето - 6n1 е..
Колко то до проблема - срам, не срам ще си го кажа.
Понеже съм индиянец в тази облласт, реших да я карам на сервиз (който е бизко до нас). Е да, ама на детелината от Младост към Цариградско колата спира и не ще да запали. Слагам светлоотразителния триъгълник, изчаквам 10-ина минути и пак дузина проби - резултатът беше само падане на акумулатора!
Та, викам аз монтьора, който дойде на място подаде ток, чухме, че бензиновата помпа работи, бубината подава ток ии.. се обадихме на "пътна помощ" да ме извозят до сервиза. В тои момент монтьорът се сети, че след смяната на бензиновата помпа може да се е прецакало там нещо и да не показва правилно стрелката за бензина - и се оказа прав!
Резервоарът беше сух! Сипахме малко бензин и си запали и вървя без проблем :redface :no (facepalm).


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред

Мнениеот freelancer » Сря 25 фев 2015 8:29


:biggrin
Честито колега! Хубаво е, че си се разминал леко. Явно са изкривили телта на поплавъка при ваденето и слагането на помпата.
Да си я караш със здраве! :beer


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Polo 6N2 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на пред

Мнениеот zografski » Сря 25 фев 2015 9:50


Ако пак имаш подобни проблеми на загрял двигател се насочи към датчик на ХОЛ, ако ти прави тия мизерии на студен, вероятно е от мръсен дросел! Имах 6N и тия болки са им редовни! И да, оправи си заглавието, твоето поло е 6N!


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Polo 6N 1.6 101HP 1997 - Губи мощност при смяна на преда

Мнениеот hooligans » Сря 25 фев 2015 20:33


Освен, че е 6N май е и 1.4 16V :rolleyes
1.6 101 коня няма!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта