Здравейте,
Полото гори много антифриз и масло, като антифриза започна да го гори преди месец и надуваше. Решихме да свалим главата, тъй като имахме съмнения за гарнитурата, но гарнитурата се оказа наред. Имаме съмнения, че проблема е в главата. Ето и снимка да си кажете мнението:
Както се вижда в ъгъла на първи цилиндър има отронено точно където ляга гарнитурата и подозираме, че може би от там влиза антифриза в първо бутало. На снимките се вижда и че е много чисто буталото на първи цилиндър, от където смятаме че само там е горял антифриз. Прегледахме доста добре и не намерихме пукнатини по блока.
Тези отронени парчета могат ли да бъдат заварени и да мине челен шлайф или да търся друга глава?
Благодаря
Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
За толкова малко отчупване е по-добре да се навари и шлайфа според мен. Мястото е достъпно и няма проблем да се навари, там принципно няма големи механични усилия и ще стане надеждно. Един приятел се наложи да навари буталото на колата си поради липса в моргите и магазините и пак стана, та какво остава за вашата глава. От другата страна също виждам язви. Казвате също, че колата гори и масло, това не би трябвало да има връзка с проблема на главата, а е отделен проблем според мен. Проверете какъв е евентуално (гумички на клапани, сегменти, износване на блока...). Вашето Поло би трябвало да е с метална гарнитура на главата. Мое лично мнение е да купите след ремонта на главата клингеритена (обикновена) за да може да обере евентуални микрошупли. Малко ще се намали компресията, защото тя е по-дебела, но ще е незначително (далеч по-добре отколкото да карате 1 месец на 3 цилиндъра).
Последна промяна от georgi_dob на Нед 19 апр 2015 20:04, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Гумичките бяха сменяни преди година и нямаше промяна откъм горене на маслото. Можете ли да препоръчате сервиз в София за заваряне и шлайфане на главата?
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Моят приятел, който наварява буталото е автомонтьор. Знам, че го носи на Хладилника при един много сигурен човек и негов съученик до колкото знам. Ако искате ще ви дам точния адрес утре, или да се срещнем някъде да занесеме главата с него. Предполагам, че заварката ще струва 20 лв. ако е от едната страна само, ако има шупла и от другата ще е около 30-тина (без да съм напълно сигурен 10-15лв. заварка на сантиметър). Шлайфането ще трябва да го направите другаде. Аз съм шлайфал глава в шлайф-базата срещу Мелничния Комбинат и бях доволен. Така и така е разглобен мотора до някъде, ви препоръчвам да смените поне сегментите след като гори масло.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
На Хладилника са фирма Джудит, добри са но хич не са евтини 

-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Човека си работи сам. Занимава се само с цветни заварки. Беше прекратил за известно време, защото го бяха обрали но пак е набавил апаратура.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Закарах главата в Джуди, след няколко дни ще видим какво ще стане. Междувременно искам да попитам о-пръстените на инжекторите (http://www.yiparts.com/volkswagen,injection_valve,030906031E,en.html) трябва ли да се сменят?
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
стотинки са, аз бих ги сменил задължително.
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Ако сте ги вадили от рейката, Да. С каква гарнитура на главата сте?
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Ще ги сменя, но ме притеснява, че този който е отпред на инжектора излезе трудно и новия може да се разтегне. На картинката съм посочил пластмасовата част, която пречи да излезе лесно, тя не е фиксирана ами се върти и има лек луфт, нормално ли е или съм я преебал, докато вадих о-пръстена?
Гарнитурата на главата е метална и май беше с черно покритие. Ходих до Хубата и тези О-пръстени вече не са стотинки, а някъде около 2.10лв единия...
Гарнитурата на главата е метална и май беше с черно покритие. Ходих до Хубата и тези О-пръстени вече не са стотинки, а някъде около 2.10лв единия...
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: Пет 23 май 2014 23:33
- Автомобил: Nissan 200SX and VW Polo 6N 1996
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Едва ли сравни я с другата дюза дали е прецакана. Мисля че и на колектора има О-пръстени. Аз бих сложил обикновена гарнитура на главата-клингеритена и да се намаже леко с графитна грес. Така ако има малки шупли при заварката гарнитурата ще ги обере (компенсира), защото е по-мека от металната и като се притисне от главата ще уплътни. Малко ще се намали компресията, но пак е относително, защото зависи колко ще се свали от главата при шлайфа.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 13:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Вече минаха 2 седмици от като сглобихме колата, но не карана много, някъде около 80км. Главата стана почти като нова след ремонта:
Реших да сменим и сегментите, че така или иначе е отворена колата, сложихме Goetze, на които масления сегмент беше от 2 части (пружнка и сегмент като тук http://www.federalmogul.com/digitalassets/fm/en-US/EIT/GOETZE%20Piston%20Rings/Global%20Images/GOE_LBERings.jpg), докато оригиналните бяха от 3 части (2 сегмента и между тях един накъдрен подобно като тук http://i00.i.aliimg.com/img/pb/200/282/111/111282200_399.jpg). Маслените сегменти на всички бутала изглеждаха доста спекли.
Реших да сменим и сегментите, че така или иначе е отворена колата, сложихме Goetze, на които масления сегмент беше от 2 части (пружнка и сегмент като тук http://www.federalmogul.com/digitalassets/fm/en-US/EIT/GOETZE%20Piston%20Rings/Global%20Images/GOE_LBERings.jpg), докато оригиналните бяха от 3 части (2 сегмента и между тях един накъдрен подобно като тук http://i00.i.aliimg.com/img/pb/200/282/111/111282200_399.jpg). Маслените сегменти на всички бутала изглеждаха доста спекли.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 1.4 APQ 1999 - Мнения за глава
Целите маслени сегменти са по-добри от съставните.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта