Проблем с Поло 9n
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем с Поло 9n
Здравейте, от както го имаме полото 1.2 бензин мотора неработи както трябва. На ниски обороти ахаааа и да загасне, също като работи на ниски обороти целия двигател се тресе. Лампата за чек енджина почти постоянно свети. Когато подаваш газ не тръгва плавно да се вдигат оборотите а трябва да припомпиш газта са дасе форсира и тръгне. Сменях наскоро свещите и от сервиза казаха, че може би запалителните бобини са за смяна. От друуго място ми казаха, че може при ремонт да не са зацепени правилно валовете с ангренажния ремък и да губи центровка, ламбда сонда и какво ли не. Имам VCDS 12 с кабел, мога ли с него някаква диагностика да направя и да се види примерно дали ламбдасондата е прецакана или въобще дали мога да разбера с тест от къде идва проблема?
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Поло 9n
При неправилна зацепен ремък няма да мени центровката, а ще е зъб изпреварване закъснение дросела чистен ли е а с ваг-ком-а ти можеш да си направиш диагностика като влезеш в програмата двигател -код на грешките тест и ще ги видиш и после изтриване на грешките и след това запали и виж как работи. Бобините са добре защитени трудно горят проблема ти е може да е температурен датчик ,датчик на коляновия или разпределителния вал и евентуално пикаещи инжектори просто изброявам възможностите та да се насочиш и изключваш нещата едно по едно.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Поло 9n
Диагностиката показа, че има проблем с трети цилиндър и сместа е богата или бедна не помня. Изчисти се грешката, но промяна няма. Сега съм преместил запалителната бобина на първи цилиндър с цел да видя дали ще покаже същата грешка и на първи, но засега не е светнала лампата за чек енджин. Не знам ако без да е светнала лампата предполагам няма да има описана грешка. Дросела не е чистен а доколкото знам този двигател е с верига, дали е възможно да е зацепен с прескочил зъб... Днес пробвах и да откача предполагаемата проблемна бобина и колата въобще не щя да запали. Чудо ще е докато е оправя.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с Поло 9n
В такъв случаи богата смес на трети цилиндър или бедна- запушен , на първи отива на същото положение за да си сигурен дръпни пръчката на маслото и ако мирише на бензин пикаещ инжектор свали ги всичките и ги почисти на ултразвук и наливаи по-често добавка за почистване на инжекторите в началото на всеки пълен резервоар няколко пъти а после след два три пъти пълни резервоари догоре. На добавките пише за колко литра са.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта