Здравейте,
може ли някой да ми препоръча от къде мога да купя МАРКУЧ ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ МЕЖДУ РЕЙКАТА И ПОМПАТА. Имам малък пробив и губя хидравлична течност.
Много е скъп във Фолксваген.
POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
Ако си от София ф-ма ПАПЕ на Ботевградско шосе
И ползвай Търсачката 


- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
Ако искаш да ти излезе евтино и качествено може да потърсиш някоя фирма, която се занимава с хидравлики. Обикновено протича от меките свръзки, на тръбата няма какво да и стане.
Правят ги! На мен ми излезе 25 лв. ремонта и стана, като нов, сменят маркуча, кернират го и си готов.
Правят ги! На мен ми излезе 25 лв. ремонта и стана, като нов, сменят маркуча, кернират го и си готов.
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
Супер сте! Къде е разход 25 лв. Къде е 352 лв от представетелството.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
Не знаех, че е толкова скъп.
Е, купих и хидравлична течност за 20 лв.
Съветвам те, да запомниш как е бил монтиран преди ремонта маркуча, защото аз го правих моя два пъти. Първия път едно опитно "майсторче" явно се е мислило за по-голям инженер от немските и ми го беше монтирало на обратно от страна на рейката, може би да му е на чалъм болта. След година и половина маркуча се изстреля, за щастие точно, като маневрирах пред вкъщи.
След смяната ще забележиш аномалии при въртене на волана, ще е по шумна помпата и ще има мехурчета, но това е нормално, след известно време ще се обезвъздуши системата и нещата ще си дойдат на мястото.
Не знам от кой град си, но тук в Казанлък има няколко големи фирми, които се занимават с хидравлики и даже произвеждат хидравлични помпи. Има квалифициран персонал и машини, така, че поне за това нямам проблеми.

Е, купих и хидравлична течност за 20 лв.

Съветвам те, да запомниш как е бил монтиран преди ремонта маркуча, защото аз го правих моя два пъти. Първия път едно опитно "майсторче" явно се е мислило за по-голям инженер от немските и ми го беше монтирало на обратно от страна на рейката, може би да му е на чалъм болта. След година и половина маркуча се изстреля, за щастие точно, като маневрирах пред вкъщи.
След смяната ще забележиш аномалии при въртене на волана, ще е по шумна помпата и ще има мехурчета, но това е нормално, след известно време ще се обезвъздуши системата и нещата ще си дойдат на мястото.
Не знам от кой град си, но тук в Казанлък има няколко големи фирми, които се занимават с хидравлики и даже произвеждат хидравлични помпи. Има квалифициран персонал и машини, така, че поне за това нямам проблеми.
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
Аз съм от София, тука знам за две фирми, които се занимават с хидравлични маркучи. Ханза и Папе. Говорих със служител на Ханза по телефона и след като му обясних какво искам да се направи ми каза, че знае за какво става дума. Искат да го свали майстора ми и да им го занеса за 2-3 дни да е при тях. Този маркуч ми обясниха, че бил с клапанчета вътре и затова можели да го направят само в завода им в Сливница. Относно монтажа колега, божа работа! Надявам се майстора ми, който ми откри теча да го монтира, както трябва. Все пак ще му прочета това, което си ми написал. За анумалийте, които споменаваш, ще имам ли втвърдяване или нещо друго при волана?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
2-3 дена е много време за ремонт, моят го направиха за 2-3 часа, после ми го монтира братовчед ми, направо на главна улица, нямаше нужда от канал или повдигане на колата. Това най-много ме кефи в полото, че можеш да си го ремонтираш, където ти е кеф.
При мен беше протекъл от меката връзка, която е от страната на рейката. Тъй, като го видях изваден мога да ти кажа, че няма никакъв клапан, направо в цеха си влязох. Не знам, какво е устройството на твоя маркуч, предполагам, че ще е същото. Значи вътре в маркуча има една пластмасова тръбичка, която свързва металните тръбички, а клапана е в самата помпа. Това е при мен. Доколкото съм чел, аудитата имат такъв клапан.
Под аномалии имах предвид, че след монтажа остава въздух и докато го изкара се получават мехурчета в резервоара за хидравличната течност и при въртене на волана се получаваше на моменти, нещо като леко затягане, малко по трудно се върти, но разликата е минимална. Това се случва първите минути, след това се оправя.
Майстора ти предполагам, че е запознат, върти се пълен ляв, пълен десен и постепенно системата се обезвъздушава.
Това имах в предвид, не, че ще има някаква разлика, то и чисто нов маркуч да сложиш, пак ще е така. Просто описвам подробностите и детайлите.
Пита ли ги колко струва ремонта?
Имай предвид, че в Казанлък струва 25 лв., това ти го давам, като ориентир.

При мен беше протекъл от меката връзка, която е от страната на рейката. Тъй, като го видях изваден мога да ти кажа, че няма никакъв клапан, направо в цеха си влязох. Не знам, какво е устройството на твоя маркуч, предполагам, че ще е същото. Значи вътре в маркуча има една пластмасова тръбичка, която свързва металните тръбички, а клапана е в самата помпа. Това е при мен. Доколкото съм чел, аудитата имат такъв клапан.
Под аномалии имах предвид, че след монтажа остава въздух и докато го изкара се получават мехурчета в резервоара за хидравличната течност и при въртене на волана се получаваше на моменти, нещо като леко затягане, малко по трудно се върти, но разликата е минимална. Това се случва първите минути, след това се оправя.
Майстора ти предполагам, че е запознат, върти се пълен ляв, пълен десен и постепенно системата се обезвъздушава.
Това имах в предвид, не, че ще има някаква разлика, то и чисто нов маркуч да сложиш, пак ще е така. Просто описвам подробностите и детайлите.

Пита ли ги колко струва ремонта?
Имай предвид, че в Казанлък струва 25 лв., това ти го давам, като ориентир.
Re: POLO 9N_2006г.1,4i 80 кс.Маркуч за високо налягане
Около 60лв ми казаха в Ханза. Пак ще говоря с майстора ми!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта