Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
mvch
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот mvch » Пет 27 ное 2015 20:10


Купих POLO 6N2 с двигател АUA 1.4 16V, 2001 година. Когато я купувахме едно момче я тества с компютър. Привидно всичко беше ОК. След като я покарахме се оказа, че след надвишаване на 3000 оборота светва EPC лампа, а когато се върне педала на газта светва лампа CHECK ENGINE и тогава, след натискане на педала не подава газ, губи мощност и тресе/гасне. Бе проверен ECU /имаше гершки, разбира се/, бе подменен потенциометъра на педала на газта,прегледан бе и дросела, колата седя около месец в сервиз с оглед провеждането на различни тестове и подмяна на части. Момчетата от сервиза са много кадърни, но не може да се конкретизира какво точно й е на колата. Взехме ново ECU, но не може да се адаптира към имобилайзера понеже ПИН-а на стария компютър не позволява да се разчете. Отделно има спуснат протокол от VW за дефект в компютъра на конкретният двигател или софтуеър /не разбирам толкова/. Излишно е да казвам, че няма мощност и харчи около 16/100.

Моля за съвети относно сходни проблеми и решението на същите.
Търся и човек с ПОЛО със същия двигател да дойде с мен в сервиза /в кв. Бояна/ срещу заплащане, разбира се, да тестваме проблемното ПОЛО с работещ компютър. Ако някой се навие за теста, моля да се свърже с мен на тел. 0888782206.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: POLO 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот freelancer » Пет 27 ное 2015 21:16


Колега, като ти чета дертовете започвам да си мисля, колко е перфектна моята кола. :mhihi
Абе, да не обидя майсторите, които ти "правят" колата, ама цял месец и да не открият нищо на мен ми звучи несериозно! Какво толкова са сменяли, то има 5-6 неща, които трябва да се проверят, как цял месец....... :eek
То за цял месец аз щях да се справя по добре. :c020

Къде е тоя бюлетин за дефект в софтуера? Май много станахме с дефект по софтуера, моето АКК и то с дефект.... :icon_lol

Екуто се префлашва за около 20 тина минути! Аз заради "софтуерния" проблем пробвах и с друго ЕКУ, от Сеат, но с моя код....., е и то със софтуерен проблем!
Човека е от Казанлък, разбира си от работата, прехвърли ми пина от едното еку на другото, нещо такова и сега мога да си ги менкам, работи си без проблеми и с двете екута.
Тия в твоя сервиз май не си разбират толкова от работата! :twisted
Явно половината от производството на ВАГ през тези години 1999-2002 е със дефект във софтуера..... :icon_lol
Дай линк да го видим този Протокол?

Не може ли да пуснеш грешките, които ти дава този гурел? :c010
Дай да ги видим?
Имай предвид, че с диагностичен софтуер и човек, който разбира, няма нужда да бараш или сменяш нищо по колата!
Купи си един кабел от нета и запиши грешките.... и изчезвай от този сервиз по най бързия възможен начин!
Цял месец не могат да открият какво и е на колата. :thumb_down
Търси човек от форумните сервизи, София или Пловдив, не си губи времето и парите напразно. :th_up


Потребителски аватар
mvch
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот mvch » Нед 29 ное 2015 21:25


Проблема е че не може да се адаптира имобилайзера към компютъра. Не разрешава да се прочете пина.


Потребителски аватар
mvch
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот mvch » Пон 30 ное 2015 13:21


Момчетата са наистина много читави и наистина разбират, но се запънаха с пина на компютъра ... не дава да се види. От там до колкото разбирам, трябва да върже с имобилайзера. Това е единственото което не е направено и заради тъпото EKU не става. Колата си се кара, колкото може, но си е мъчение. Именно от там идва нуждата от проба с друг имобилайзер и компютър, за да се изолира проблема. Прокраднаха се мнения и за проблем в механиката ?!? Вече не знам ... Колата бе закарана и при друг майстор, който има техника на ниво оторизиран сервиз, пак проблема е от ПИНА - не се вижда.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот freelancer » Пон 30 ное 2015 14:30


Значи при всяка кола, на която се сменя компа го има този проблем. Моят двигател е АКК и са много близки с АУА, екуто е Бош (ME7.5.10 3176).
При мен имаше същият проблем с пина и човека ми каза да изчкам 15-20 минути, пих едно кафе и след малко беше готов. Доколкото разбрах е отварял и двете екута, а какво точно им е правил нямам идея, това ми каза.
Не вярвам в София да няма човек, който да не ти прехвърли пина, ако не намериш се обади и ще те свържа с моя човек, да дойдеш до Казанлък. :smile
Не вярвам да няма човек в София, пълен абсурд.
За мен проблема не ти е в екуто, защото проблемните са на Магнети Умрели, Бошовските нямат дертове, а и до сега никой не се е оплаквал, с този двигател, че има софтуерни проблеми.
Други са им проблемите на тези двигатели, но все пак, щом си намерил друго еку за проба, пробвай.
Дросел клапата адаптира ли се?
Или я карай при някой специалист или си купи кабел и виж какви са грешките, поне това.
Потенциометъра на педала според мен не може да се сменя, защото е капсулован.
Значи за цял месец са сменили потенциометъра и са "прегледали" дросел клапата! :icon_lol
Браво на тези "мастори"! :bowdown
Сега ако кажеш, че и пари си им дал ще ми се издигнат още повече в очите. :mhihi


Потребителски аватар
mvch
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот mvch » Пет 04 дек 2015 18:29


Не, мисля и почти съм убеден, че компютърът е MAGNEТ.MARELI, ако има някакво значение.


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот jocha » Вто 05 яну 2016 1:06


Колега бях засичал подобен проблем по чуждите форуми при момчето се оказа датчик на хол в комбинация датичк колянов вал, аз бих застанал с две ръце зад датчик на хол в твоя случай, защото точно той като направи мизерия омазва цялото положение, обърква компютъра от смесите, обърква искрата засича гешки в смесообразуването,отчита грешка в захранващия модул, защото ти даваш газ пък ток няма и става един панаир по системите де що е грешка се появява.Предполагам, че майсторите са кадърни и си разбират, но много често се пренебрегват привидно дребни неща заради нагласа, че проблема трябва да е сериозен затова ако все още го бориш проблема колега, съвет провери :th_up


kacheee
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 06 юли 2012 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N2 с AUA 1.4 16V двигател, постоянен проблем

Мнениеот kacheee » Вто 24 сеп 2019 10:23


Здравейте, поради същите проблеми както на колегата тук, ми предстои подмяна на EKU.Колата е поло 6n2 AUA 1.4 16v 55kw.EKU-то е MAGNET.MARELI. Чета тук за разликата в Bosch и този MAGNET и се чудя защото нещо не разбрах.Има ли за този код на двигателя и EKU Bosch ? И ако ДА, мога ли да заменя стария с друг който е на Bosch, Разбира0 се пасващ за същия код и двигател ?



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта