Здравейте колеги и приятели. от скоро влязох в семейството на VW Club-Варна. Това е петата кола, която сменям. Предните бяха Москвич, Вартбург, Ситроен, Пежо. Винаги съм си ги поддържал в състояние "Тип-Топ". Предварително се запознах с техническите характеристики на Лупо и ми харесаха. Колата я взех от автокъща, но нямам ръководството за потребителя. Много неща си подредих сам, но имам за сега само два проблема:Страничните мигачи на предните калници нямат крушки и ръчната спирачка хваща много горе. Конкретните ми въпроси са: Как се сменят крушките на страничните мигачи и от къде се обират проволките на ръчната спирачка. Моля, някой запознат с този модел да ми пише на g_dyankov@abv.bg или да ми "кликне" на 0885 836 603, аз ще го пренабера, за да се чуем.
Предварително ви благодаря за съдействието! С уважение: Г.Дянков
Lupo 1.4 75 ks.2003- Проблеми с обслужването
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Проблеми с обслужването на VW Lupo 1.4 75 ks.2003
Здравейте, г-н Дянков. Темата Ви беше в неправилен раздел, сега е на мястото си и има по-голям шанс да Ви помогнат.
По отношение на проблемите, Фолксваген има реглаж на ръчната под пластмасите на лоста. Свалете пластмасата и пробвайте там. Относно крушките, почти съм сигурен, че са ги свалили в автокъщата, защото са им трябвали крушки. Едва ли има някакъв по-сериозен проблем.
По отношение на проблемите, Фолксваген има реглаж на ръчната под пластмасите на лоста. Свалете пластмасата и пробвайте там. Относно крушките, почти съм сигурен, че са ги свалили в автокъщата, защото са им трябвали крушки. Едва ли има някакъв по-сериозен проблем.
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблеми с обслужването на VW Lupo 1.4 75 ks.2003
Добре дошъл във форума, г-н Дянков. Ако само това са проблемите с новата покупка значи спокойно можете да почерпите за късмета си. Както модераторът каза - има жила, чийто край завършва с гайка и резба и е захванат на планката на лоста за ръчната спирачка. Не е особено трудно да се регулират оттам. Не ги пренатягайте прекалено много, доколкото зная е добре от 3-4 щракване да се получи 100%-то законтряне на барабаните на задните колела.
- Ганчо.Дянков
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 26 фев 2016 10:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблеми с обслужването на VW Lupo 1.4 75 ks.2003
Благодаря за бързата реакция, проблемът ми е как да достигна до регулиращите гайки. Не смея да се опитвам с отварянето на колонката от PWC, от страх да не счупя някои от зъбците, които го задържат към колоната между предните седалки. Нямам представа в каква посока са тези зъбчета. Капачката пред лоста го отворих, но мисля, че не е достатъчно мястото за достигане на гайките.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта