Здравейте на всички,
От както имам полото никога не ми е работела първа степен на вентилатора и мислех тази пролет да изолирам къде е проблема и да го оправя, защото вдига високи градуси.
Но тази сутрин като запалих, перката започна да се включва и изключва на интервали от 3-4 секунди (чува се някакво реле как включва и и изключва) и маи ще се наложи да прибързам с ремонта.
Преди да влезна в омагьосания кръг на сервизите ме интересува дали някои е натъквал на такъв проблем и как го е решил?
Още в началото в сервиза в Герман, Мишо ми каза че тия вентилатори имали проблем с пресостата и първа степен изчезвала и това подлежало на ремонт ама без никаква гаранция за успех.
И се чудя дали в момента този проблем е от пресостата или от някои друг компонент по веригата.
Очаквам вашите мнения!
Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
да използвам темата на колегата с подобен проблем на AUD 2001 г.
като дам на контакт без да паля и на студена кола - перката се включва и върти без спиране
ако обаче я заключа колата с алармата след 30 секунди ` спира - пак на абсолютно студена кола
....какво може да се е бъгнало ?
като дам на контакт без да паля и на студена кола - перката се включва и върти без спиране
ако обаче я заключа колата с алармата след 30 секунди ` спира - пак на абсолютно студена кола
....какво може да се е бъгнало ?
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
Несъм запознат твърде, но пробвайте с датчика за температурата първо, на диагностика какво показва?
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
Да споделя, при мен какъв се оказа проблема и решението му
проблема е в релето за контрол
в поло 6N2 се намира под акумулатора, но достъпа до него е през сваляне на гумата и подкалника или сваляне на бронята - на супер завряно място, Няма смисъл да се мъчите да сваляте акумулатора, тавата под него и т.н - достъп от там НЯМА !
та моето реле въпреки че е капсуловано и завряно на ....... съм успял да го намокря с водоструйка през мини отворчето с мини филтърченце за вентилация, което има отгоре при болтовете за закрепване на релето,
съответно имаше следа от капка по платката, и по този начин и успяло да направи късо на пистите и вентилатора ми работеше нон стоп...без значение дали е на контакт колата
с почистване на платката затваряне и уплътняване със силикон , нещата си дойдоха на местото и проблема е решен при мен ...
проблема е в релето за контрол
в поло 6N2 се намира под акумулатора, но достъпа до него е през сваляне на гумата и подкалника или сваляне на бронята - на супер завряно място, Няма смисъл да се мъчите да сваляте акумулатора, тавата под него и т.н - достъп от там НЯМА !
та моето реле въпреки че е капсуловано и завряно на ....... съм успял да го намокря с водоструйка през мини отворчето с мини филтърченце за вентилация, което има отгоре при болтовете за закрепване на релето,
съответно имаше следа от капка по платката, и по този начин и успяло да направи късо на пистите и вентилатора ми работеше нон стоп...без значение дали е на контакт колата
с почистване на платката затваряне и уплътняване със силикон , нещата си дойдоха на местото и проблема е решен при мен ...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
Колега,това ли е същото реле което командва и компресора на климатика кога да включва и изключва?
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
най вероятно е то !
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
В крайна сметка ,1 седмица по-късно проблема пак е на лице
ще решавам кардинално нещата
Поръчал съм си оригинално реле 2- ръка от ебей - Германия- 15 евро (купувача гарантира, че е в изрядно състояние)
Тук за ново оригинално искат над 250 лева !!!
за кучи марки от 60 до 100....
Релето дойде, сменихме го и засега всичко е както трябва да бъде !
за справка релето, което свалихме от колата завършва на буквата Q , но с буквата К , което ми казаха по VIN от Порше , и което дойде - са напълно заменяеми !
ще решавам кардинално нещата
Поръчал съм си оригинално реле 2- ръка от ебей - Германия- 15 евро (купувача гарантира, че е в изрядно състояние)
Тук за ново оригинално искат над 250 лева !!!
за кучи марки от 60 до 100....
Релето дойде, сменихме го и засега всичко е както трябва да бъде !
за справка релето, което свалихме от колата завършва на буквата Q , но с буквата К , което ми казаха по VIN от Порше , и което дойде - са напълно заменяеми !
Последна промяна от JuStan на Чет 12 май 2016 14:47, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
Здравейте на всички,
От както имам полото никога не ми е работела първа степен на вентилатора и мислех тази пролет да изолирам къде е проблема и да го оправя, защото вдига високи градуси.
Но тази сутрин като запалих, перката започна да се включва и изключва на интервали от 3-4 секунди (чува се някакво реле как включва и и изключва) и маи ще се наложи да прибързам с ремонта.
Още в началото в сервиза в Герман, Мишо ми каза че тия вентилатори имали проблем с пресостата и първа степен изчезвала и това подлежало на ремонт ама без никаква гаранция за успех.
Казваш, че се чува да цъка реле, релето работи не е залепнало, насока датчик на температурата. Дори на студена кола перката се пуска. Вентилатора няма пресостат в себе си. Пресостата е датчик на дехидратора, имаш климатик предполагам, блока който си снимал е точно за управление на климатика и взема сигнал за перките от пресостата. Пробвай да извадиш буксата на перката и виж цветово кабелите, мисля че кафевия беше маса другите два са степените, провери дали тръва на двете степени. Ако проблема е в перката на първа степен по този начин ще разбереш.
п.п. ползвай поне 2 квадрата кабел закрепен за акумулатора по стабилен начин.
п.п. Предполагам пускането на перката след запалване на двигателя е при изключен климатик.
От както имам полото никога не ми е работела първа степен на вентилатора и мислех тази пролет да изолирам къде е проблема и да го оправя, защото вдига високи градуси.
Но тази сутрин като запалих, перката започна да се включва и изключва на интервали от 3-4 секунди (чува се някакво реле как включва и и изключва) и маи ще се наложи да прибързам с ремонта.
Още в началото в сервиза в Герман, Мишо ми каза че тия вентилатори имали проблем с пресостата и първа степен изчезвала и това подлежало на ремонт ама без никаква гаранция за успех.
Казваш, че се чува да цъка реле, релето работи не е залепнало, насока датчик на температурата. Дори на студена кола перката се пуска. Вентилатора няма пресостат в себе си. Пресостата е датчик на дехидратора, имаш климатик предполагам, блока който си снимал е точно за управление на климатика и взема сигнал за перките от пресостата. Пробвай да извадиш буксата на перката и виж цветово кабелите, мисля че кафевия беше маса другите два са степените, провери дали тръва на двете степени. Ако проблема е в перката на първа степен по този начин ще разбереш.
п.п. ползвай поне 2 квадрата кабел закрепен за акумулатора по стабилен начин.
п.п. Предполагам пускането на перката след запалване на двигателя е при изключен климатик.
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
Да изтупам малко темата от прахта.
Имам подобен проблем на Сеат Кордоба - при включване на контакт вентилаторът започва да се включва и изключва на интервали от 3-4 секунди. При запален двигател същата работа. Компресорът на климатика не иска да се включи. Няма грешки при диагностика.
Пробвах три различни управления/релета (това, което се намира под фара) с еднакъв код естествено - при двете перката се включва през 3-4 секунди, а с третото върти постоянно. Компресорът не се включва нито с едното.
Този проблем се получи, докато колата стои в гаража без да се ползва няколко седмици/месец, при което беше загубила маса към двигателя. Докато намеря и отстраня проблема с масата, махах и чистих клемите на акумулатора и го зареждах периодично. Не знам дали може нещо друго да е изгоряло, докато съм ръчкал клемите и от там да идва проблема. НЕ съм давал нищо на късо :)
Имам подобен проблем на Сеат Кордоба - при включване на контакт вентилаторът започва да се включва и изключва на интервали от 3-4 секунди. При запален двигател същата работа. Компресорът на климатика не иска да се включи. Няма грешки при диагностика.
Пробвах три различни управления/релета (това, което се намира под фара) с еднакъв код естествено - при двете перката се включва през 3-4 секунди, а с третото върти постоянно. Компресорът не се включва нито с едното.
Този проблем се получи, докато колата стои в гаража без да се ползва няколко седмици/месец, при което беше загубила маса към двигателя. Докато намеря и отстраня проблема с масата, махах и чистих клемите на акумулатора и го зареждах периодично. Не знам дали може нещо друго да е изгоряло, докато съм ръчкал клемите и от там да идва проблема. НЕ съм давал нищо на късо :)
Re: Polo 6N2 AVY 2001 - Проблем с вентилатора на радиатора.
здравейте, аз имах същия проблем. Вентилатора се включваше на пресекулки на висока скорост и не се включваше климатика, като взех моето поло. Сменях климатичния модул (релето под акумулатора) и какво ли не още и накрая се оказа от пресостата на климатика който случайно открих, че на моята кола се намира зад десния мигач поставен на климатичната тръба.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: HOMEP OCEM и 42 госта