Наложи ми се да ползвам зарядно за телефон и греда, оказа се че няма напрежение на запалката. Поразрових се и намерих че бушона е номер 46, но липсваше. Сложих един 5А, появи се напрежение, после го махнах. Въпроса ми е, колко А трябва да бъде предпазителя, и каква би могла да е причината за премахването му. Огледах запалката, имаше следи от ползване, но понеже не пуша не ми се е налагало да я ползвам, питам се да не би тя да е била причината да гори предпазителя, и на тоя предпазител дали има някакъв друг консуматор, необозначен на схемата.
Ако е от значение, извода в багажника си работи и без този предпазител.
Polo 1.4 MPI, 2000 г - проблем със захранване на запалка
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: POLO 1.4 MPI, 2000 г - проблем със захранване на запалка
При мен този бушон е 15А. Една от честите причини да го няма там , е че ако изгори някой друг по-важен бушон и нямат резервен вземат този. Друг вариант да е махнат е заради утечка.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта