Здравейте,
Обмислям закупуването на едно Поло 6N2 което е катастрофирало. Обаче се оказва, че колата не може да запали - светят всякакви лампички включително и Чек-а.
Продавача ми каза, че трябвало да се изчистят грешките и ще запали, но не съм имал досег с Поло (карам Пасат) и ми е малко съмнителна тая работа.
Нормално ли е да събере грешки компютъра и да е нужно, да се почистят, за да запали?
За Еърбег модула ми е ясно, че е записал грешки - възглавниците са се активирали.
Но относно компютъра ми е странно да е събрал компютъра грешки.
Някой колега би ли ме просветлил по въпроса?
Polo 6N2 1.4 16V AUA - не пали след катастрофа
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Polo 6N2 1.4 16V AUA - не пали след катастрофа
Последна промяна от dmarkov на Пет 20 май 2016 7:48, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Палене на Поло 6N2 след катастрофа

Правилно си си отговорил на въпроса колега, много ясно, че проблема не е в грешките.

Компютъра е събрал грешки, но това не му пречи да запали двигателя.
8 или 16 винтила е? Какъв е кода на грешницата?
Ако я купиш ще е интересно да пуснеш снимки на ремонта.

Ако искаш пробвай и ги изчисти грешките, купи си кабел и без това ще ти трябва, ако ще я ремонтираш.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Палене на Поло 6N2 след катастрофа
1,4 - 16 клапана, код: AUA
Колата не е закачана на диагностика, иначе щях да имам доста повече информация. Кабел имам един KKL411.
Мисля да я ремонтирам ако я купя, доста работа има по нея, но нещо като проект да го кажем. Ще има и теми, и снимки, но доста се замислих, защо не пали.
Без диагностика май няма да стане с хвърляне на боба...
При Алфа Ромео съм чел, че имат шокови-ръчки/бутони за спиране притока на гориво при катастрофа. Мислих да не би някое главно реле да е... Или понеже охладителния радиатор е засегнат да не се бърка някой датчик - може и да е скъсан някой кабел всъщност.
Колата не е закачана на диагностика, иначе щях да имам доста повече информация. Кабел имам един KKL411.
Мисля да я ремонтирам ако я купя, доста работа има по нея, но нещо като проект да го кажем. Ще има и теми, и снимки, но доста се замислих, защо не пали.
Без диагностика май няма да стане с хвърляне на боба...
При Алфа Ромео съм чел, че имат шокови-ръчки/бутони за спиране притока на гориво при катастрофа. Мислих да не би някое главно реле да е... Или понеже охладителния радиатор е засегнат да не се бърка някой датчик - може и да е скъсан някой кабел всъщност.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Палене на Поло 6N2 след катастрофа
Явно има нещо прекъснало.
Като даваш на контакт чува ли се помпата?
Главното реле е 410, от там взимат ток инжекторите, помпата, подгрева на ламбда сондата, компа. Ако си подкачвал дълго време и не е запалил двигателя, помпата няма да се пусне, колкото и да даваш на контакт.
Отляво на волана има едно капаче, като го свалиш ще видиш бушоните, а по навътре са релетата, достъпът е невъзможен без да се свалят пластмасите около волана.
Другото е бобина, цепи се корпуса и влиза влага. Огледай връзките на стартера, върти ли въобще или само прави цък? Реле на стартер, бендикс също може да са причина.
Датчик колянов вал, върти, но не пали.
Ако влиза неизмерен въздух или е дефектирал темепратурният датчик, пали и гасне.
Върти ли или не върти? Ако не върти въобще си огледай стартера, наскоро един колега имаше подобен проблем и му излезе стартер за ремонт.
Имобилайзер/аларма, пали и гасне веднага.
Шоков бутон или нещо подобно има под седалката на водача, има кабел от помпата и отива под седалката, не съм го оглеждал подробно, погледни и там.
П.С. Ако не може да запали, не я купувай, риска е много голям и средствата са неоправдани за мен.
Оправи си заглавието по шаблона, защото скоро ще ти заключат темата!
Примерно: Polo 6N2 1.4 16V AUA - не пали след катастрофа
Като даваш на контакт чува ли се помпата?
Главното реле е 410, от там взимат ток инжекторите, помпата, подгрева на ламбда сондата, компа. Ако си подкачвал дълго време и не е запалил двигателя, помпата няма да се пусне, колкото и да даваш на контакт.
Отляво на волана има едно капаче, като го свалиш ще видиш бушоните, а по навътре са релетата, достъпът е невъзможен без да се свалят пластмасите около волана.
Другото е бобина, цепи се корпуса и влиза влага. Огледай връзките на стартера, върти ли въобще или само прави цък? Реле на стартер, бендикс също може да са причина.
Датчик колянов вал, върти, но не пали.
Ако влиза неизмерен въздух или е дефектирал темепратурният датчик, пали и гасне.
Върти ли или не върти? Ако не върти въобще си огледай стартера, наскоро един колега имаше подобен проблем и му излезе стартер за ремонт.
Имобилайзер/аларма, пали и гасне веднага.
Шоков бутон или нещо подобно има под седалката на водача, има кабел от помпата и отива под седалката, не съм го оглеждал подробно, погледни и там.
П.С. Ако не може да запали, не я купувай, риска е много голям и средствата са неоправдани за мен.

Оправи си заглавието по шаблона, защото скоро ще ти заключат темата!

Примерно: Polo 6N2 1.4 16V AUA - не пали след катастрофа
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 6N2 1.4 16V AUA - не пали след катастрофа
Колега, freelancer, благодаря за споделените мнения.
Не ми е рентабилно да се разхождам няколко пъти до колата и за момента имам само информация от собственика по телефона.
Довечера пак ще разговарям с него.
Правилно съм предположил за възможни причини, затова пуснах и темата, за да си направя проучване преди да отида на място. По-късно ще пусна ище информация, какво още съм научил.
Абсолютно съм съгласен, че не е оправдана покупката ако не запали, а и да се разкарвам напред назад, за да констатирам такъв факт също няма много смисъл. То и така като сметна колата, транспорта и частите ще дойде на цена колкото да си купя същата в движение... Но ме влече да си я ремонтирам сам.
Заглавието е коригирано.
Не ми е рентабилно да се разхождам няколко пъти до колата и за момента имам само информация от собственика по телефона.
Довечера пак ще разговарям с него.
Правилно съм предположил за възможни причини, затова пуснах и темата, за да си направя проучване преди да отида на място. По-късно ще пусна ище информация, какво още съм научил.
Абсолютно съм съгласен, че не е оправдана покупката ако не запали, а и да се разкарвам напред назад, за да констатирам такъв факт също няма много смисъл. То и така като сметна колата, транспорта и частите ще дойде на цена колкото да си купя същата в движение... Но ме влече да си я ремонтирам сам.
Заглавието е коригирано.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта