Polo 1.4 60 к.с. 1998 г. Проблем с мощността
Polo 1.4 60 к.с. 1998 г. Проблем с мощността
Здвавейте,имам VW POLO 1998;1.4;60кс,бензин с газов инжекцион.От известно време му се заподозрях,че няма мощност и гори повече.Смених 4-те свещи,а дано се оправи нещо,ама не се.Миналия ден е закарах на сервиз,мислейки че е нещо по газта,но като е закачиха на компютър,нищо не намериха.После го закачиха на друго място и каза,че и на бензин също няма мощност и неиска да се изфорсира като хората.Даваше грешка дроселова клапа,изтриваше е,и пак е даваше.Човека каза да е сменя и ако не е от нея,ще търсим друг проблем,въпреки че според него със сигурност е от нея,защото точно този модел им било слабост.Днес с един приятел е поизчистихме от загара,но на мен ми изглеждаше в доста добър вид,дори и около нея,датчици,маркучи и т.н.Някой ако може да помогне със съвет.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.4 60 к.с. 1998 г. Проблем с мощността
Дроселовата клапа, ако не е 100% сигурно, че е от нея не я сменяй, че ще ти стане лошо като чуеш цената на новата.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.4 60 к.с. 1998 г. Проблем с мощността
Тъй, като кажат пък ми става смешно, било му слабост, пълни глупости.
Клапата е с жило, отваря ли се капачето, като даваш газ? Махаш филтъра и гледаш дали се движи капачето на дросела, да не ти заяжда жилото, доколкото знам при тези се прави реглаж, върти се един винт.
Плюс това тези клапи не са толкова скъпи дори и нови, към 200 лв са, мисля, че имаше някакви полски, моята е скъпа, но може да пробваш с друга клапа, от някоя автоморга, ще я вземеш за 30-40 лв.
Ей ти една за 260 лв, чисто нова, примерно, с пазарлъка може и да на 200 лв да паднат.
http://www.amavto.com/object.php?id=327
Подозирам, че ако си я поръчаш от Али Експрес ще ти дойде много по-евтино, около 100 тина лева, само, че трябва да чакаш месец, така съм чувал, но пък ако не ти е спешно и ако си върви колата, защо да не изчакаш.
Единственият проблем е, че тия китайчета са евтини, ама колко работят кой ги знае, за съжаление никой не е купувал от Али Ескпрес, за да даде обратна връзка, но знам, че в Китай се правят фолксвагени и може би китайчетата са усвоили производството.
Изчисти перфектно клапата, прегледай си жилото как е, огледай всички уплътнения, включително и това под клапата!
Ако пак не стане, свали пластмасовото капаче, там са потенциометрите, те се изтриват след много километри, огледай как са, ако ги бива горе долу може да ги почистиш със спрей за потенциометри, най-добрият е на Вюрт, струва 15 лв.
Може да свалиш и почистиш МАП сензора, ако е задръстен с мазнотии, кой го знае или да му забършиш пластмасата, която влиза в колектора, да не затапен, но това не се отразява чак толкова на работата.
На клапата се пуска адаптация, правена ли е адаптация? Ако при адаптация дава грешка, тогава на 99% проблема е в клапата.
Вместо да даваш излишни пари за диагностика, освен, ако човека не ти е приятел или кабела си е твой, по добре си намери клапа втора употреба и пробвай с нея, сменя се лесно, ти, като минеш 2-пъти на диагностика и ей ти една клапа, резултата хич го няма.
Тая кола няма толкова електроника, че да не може да върви без нея.
Клапата е с жило, отваря ли се капачето, като даваш газ? Махаш филтъра и гледаш дали се движи капачето на дросела, да не ти заяжда жилото, доколкото знам при тези се прави реглаж, върти се един винт.
Плюс това тези клапи не са толкова скъпи дори и нови, към 200 лв са, мисля, че имаше някакви полски, моята е скъпа, но може да пробваш с друга клапа, от някоя автоморга, ще я вземеш за 30-40 лв.
Ей ти една за 260 лв, чисто нова, примерно, с пазарлъка може и да на 200 лв да паднат.
http://www.amavto.com/object.php?id=327
Подозирам, че ако си я поръчаш от Али Експрес ще ти дойде много по-евтино, около 100 тина лева, само, че трябва да чакаш месец, така съм чувал, но пък ако не ти е спешно и ако си върви колата, защо да не изчакаш.
Единственият проблем е, че тия китайчета са евтини, ама колко работят кой ги знае, за съжаление никой не е купувал от Али Ескпрес, за да даде обратна връзка, но знам, че в Китай се правят фолксвагени и може би китайчетата са усвоили производството.

Изчисти перфектно клапата, прегледай си жилото как е, огледай всички уплътнения, включително и това под клапата!
Ако пак не стане, свали пластмасовото капаче, там са потенциометрите, те се изтриват след много километри, огледай как са, ако ги бива горе долу може да ги почистиш със спрей за потенциометри, най-добрият е на Вюрт, струва 15 лв.
Може да свалиш и почистиш МАП сензора, ако е задръстен с мазнотии, кой го знае или да му забършиш пластмасата, която влиза в колектора, да не затапен, но това не се отразява чак толкова на работата.
На клапата се пуска адаптация, правена ли е адаптация? Ако при адаптация дава грешка, тогава на 99% проблема е в клапата.
Вместо да даваш излишни пари за диагностика, освен, ако човека не ти е приятел или кабела си е твой, по добре си намери клапа втора употреба и пробвай с нея, сменя се лесно, ти, като минеш 2-пъти на диагностика и ей ти една клапа, резултата хич го няма.
Тая кола няма толкова електроника, че да не може да върви без нея.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта