Здравейте колеги, колата е на 190 000км. от Германия, купих я преди месец а вече сменях съединител и турбо.

Още като я взех се чуваше свирене над 2300 оборота.Съединителят беше доста зле и отделяше високо за това мислех че свиренето е от лагерът .. След като го смених и свиренето продължи я качих на аутобана и я карах с газта до долу 15минити, не вдигаше повече от 150 и сляд няколко смени от 5та на 4та изведнъж изгуби мощност и въпросната лампа ми светна.На същия ден след часове четене разбрах че 99% е турбината и като я запалих на вечерта лампата беше угаснала.След това я карах 1 седмица спокойно само в ниски обороти и всичко беше ок.Днес смених и турбото с рециклирано и тъкмо се почуствах доволен и щастлив когато усатнових че вече не свири(то направо скъцаше на желязо..)
и Жълтата лампа отново ми свтна след 5минути каране.. Маркучите на турбото ги хванах със свински опашки временно защото скобите са на много кофти място и ми остана 1 болт, не много голям който не помня от къде е, но едва ли е от това. Иначе колата като че ли върви малко повече но не съм я тествал още, не знам колко още по сериозн може да ми стане пеоблема.. вече фалирах

моля някои ако има идеи да сподели, Благодаря!
