Още като я взех се чуваше свирене над 2300 оборота.Съединителят беше доста зле и отделяше високо за това мислех че свиренето е от лагерът .. След като го смених и свиренето продължи я качих на аутобана и я карах с газта до долу 15минити, не вдигаше повече от 150 и сляд няколко смени от 5та на 4та изведнъж изгуби мощност и въпросната лампа ми светна.На същия ден след часове четене разбрах че 99% е турбината и като я запалих на вечерта лампата беше угаснала.След това я карах 1 седмица спокойно само в ниски обороти и всичко беше ок.Днес смених и турбото с рециклирано и тъкмо се почуствах доволен и щастлив когато усатнових че вече не свири(то направо скъцаше на желязо..)и Жълтата лампа отново ми свтна след 5минути каране.. Маркучите на турбото ги хванах със свински опашки временно защото скобите са на много кофти място и ми остана 1 болт, не много голям който не помня от къде е, но едва ли е от това. Иначе колата като че ли върви малко повече но не съм я тествал още, не знам колко още по сериозн може да ми стане пеоблема.. вече фалирах
моля някои ако има идеи да сподели, Благодаря!
