Това ми е първият коментар или по-точно зов за помощ. Ето какво се случи:
Преди няколко месеца светна "чайника" за маслото, долях 500 грама и доволно продължих. Имаше малко омасляване на датчика на маслото, който естествено още тогава трябваше да сменя, но продължих, защото се надявах че като сменя пълната синтетика с полу такава и нещата ще се оправят. С течение на времето доливах на 2000 км по около 300-500 грама и колата си вървеше. Дойде време за море, смених всички консумативи, налях полусинтетика, КУПИХ НОВ ДАТЧИК ЗА МАСЛОТО, който смятах да сменя след морето/голяма грешка/ и се започнаха проблемите.
Първо спря да зарежда алтернатора - смених регулатор на електрониката и нещата като че ли се пооправиха, но започна трудно да пали, та и въобще даже. Мислех, че е от акумулатора и след едно зареждане със зарядно всичко се оправи.
Тръгваме за морето в 4.30 сутринта и какво - не пали !!! 2-ра + стартер и запалихме и потеглихме. Започна по пътя да влиза в авариен режим - ту не разрешаваше повече от 80 км в час, ту се отпуши и с 160 наваксвахме. Стигнахме някакси, купих нов акумулатор и всичко заспа.
ДА, АМА НЕ !!!!! Тръгваме да се прибираме и пак същите проблеми - ту няма мощност, ту се отпуши, всичко е нормално. На изхода на Бургас леко премигна чайника и изгасна и отново по пътя ту се отпуши и се движим с 160, ту влезне в авариен режим и се движим едва с 60-80.След Пловдив чайника си светна, а даже и звуков сигнал се чу, но не спрях с надеждата , че някак си ще се приберем в София и тогава ще му мислим.
Прибрах се - но до Църна маца. Двигателят леко изсъска и колата спря окончателно. Пътна помощ, сервиз и ето каква съм я сдробил:
