Колеги,
Имам проблем.Свети ми лампата на сервото и волана се върти трудно.Също така грешката,която изписва не може да бъде изтрита.
Power steering sensor G250(30-00open.or short to plus)
Power steering sensor G250(27-10 implausible signal-intermittent
Някакви идеи
Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
Последна промяна от TihomirSt на Пон 21 ное 2016 22:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 13 мар 2012 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем със сервото Поло 9Н
колега имам поло 9н 2002г и онзи ден така ми стана и на мене с волана и закупих нов акумулатор оказа се че от студа е паднал вече и нищо не става от него издъхнал е и като купих нов нямам проблеми слабия ток давал грешка и така ставало защото било ел.такъв беше моя проблем замери акумулатора и пробвай аз си реших проблема с чисто нов
Re: Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
Колега,
При мен проблема се появи още лятото,акумулатора ми е добър.
Може би има прекъснат кабел или да е изгоряло моторчето. Някакви други.предложения и съответно насока за майстор в гр.София,че.трудно се кара с такъв волан,едвам паркирам..
Благодаря предварително
При мен проблема се появи още лятото,акумулатора ми е добър.
Може би има прекъснат кабел или да е изгоряло моторчето. Някакви други.предложения и съответно насока за майстор в гр.София,че.трудно се кара с такъв волан,едвам паркирам..
Благодаря предварително
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 13 мар 2012 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
може да е датчик на хидравликата но само се гадае в случая незнам не съм от софия иначе бих ти помогнал дано си решиш проблема аз имах същия проблем и споделих как го оправихме дано и ти го оправиш
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
Виж мненията по-долу!
Последна промяна от freelancer на Сря 23 ное 2016 11:36, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 13 мар 2012 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
еми ако има проблем в датчика и като дава грешка в налягането мисля че затова е вдървена хидравликата защото е ел. поне така мисля аз
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 9N 2002 1,4 16V-проблем с хидравликата
Според описанието на проблема в сайта на Рoss-Тech е възможно това, което си казал, може би компютъра взима информация от датчика за положението на волана и така управлявва помпата, точно поради факта, че хидравликата е електрическа.
Ето това е информацията:
00816 - Power Steering Sensor (G250)
00816 - Power Steering Sensor (G250): Short to Ground
00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus
00816 - Power Steering Sensor (G250): Faulty
Possible Symptoms
Steering stiff
Power Steering in Emergency Mode
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250) faulty
Power Steering Sensor (G250) faulty
Possible Solutions
Check Measuring Value Blocks (MVB)
Check Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250)
Check Power Steering Sensor (G250)
За по подробно описание: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00816
Странно, но наистина излиза, че без този сензор хидравликата не може да функционира правилно и управлението става твърдо.
Напълно си прав, колега!
Ето това е информацията:
00816 - Power Steering Sensor (G250)
00816 - Power Steering Sensor (G250): Short to Ground
00816 - Power Steering Sensor (G250): Open or Short to Plus
00816 - Power Steering Sensor (G250): Faulty
Possible Symptoms
Steering stiff
Power Steering in Emergency Mode
Malfunction Indicator Light (MIL) active
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250) faulty
Power Steering Sensor (G250) faulty
Possible Solutions
Check Measuring Value Blocks (MVB)
Check Wiring/Connectors from/to Power Steering Sensor (G250)
Check Power Steering Sensor (G250)
За по подробно описание: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00816
Странно, но наистина излиза, че без този сензор хидравликата не може да функционира правилно и управлението става твърдо.
Напълно си прав, колега!

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта