Бих искал да съобщя с радост, че най после бензиновата помпа най вероятно се спомина. Малко ненормално звучи, но предполагам, че повечето сте чели темите ми за проблема с гасненето, което никой не можа да разбере, от какво е и заради, който смених един куп части, работещи. Имах големи съмнения в бензиновата помпа и така, като гледам са на път да се потвърдят. Значи хронологията на събитията е следната :
В събота точно при маневра пред блока ми се вдърви волана с леко виене, при което установих набързо, че ми се е извадила меката връзка на маркуча за високото налягане на хидравликата на волана. Изгасих двигателя и оставих колата, заех се с търсене на маркуч и след 2 дена престой реших да отида да огледам маркуча. При отварянето на шофьорската вртата не чух помпата да изжужи, тя между другото и преди е отказвала да се включи, макар, че релето си щрака, но пък после почти винаги е тръгвала от първият път.
Реших да дам на контакт и изненада, вместо да изжужи помпта започна да вие, леко, два, три пъти подкачвах и пак си виеше, на 4 път започна пак да си жужи. По принцип откакто купих колата винаги я чувам как си жужи, а не би трябвало. На следващият ден пак реших да проверя, след един ден престой, не паля заради хидравличната помпа, а давам само на контакт. При контакт си жужеше. Вчера обаче, пак след ден и нещо престой, въртя ключа и няма никой, ни шум, ни вопъл.


Релето си цъка, чувам го, но помпата не издава ниакъв шум. Не съм пробвал да запаля заради хидравличната помпа, но самият факт, че помпата не се чува ми е достатъчен за да я сменя.
Вариантите, които ми бяха предложени са:
Само помпа без кошница, Meyle, кошницата с помпата(сондата), някакво китайче и помпа с кошницата (сондата) Пиърбърг.
Тъй, като кошницата не мисля, че е в добро състояние реших да я сменям заедно с помпата, за да не рискувам излишно, все пак има разни о пръстени и уплътнения, цедки, които за тия 14 години са станали на леш.
Избрах да си взема Пиърбърга, помпата с кошницата(сондата). Според вас добър ли е избора?