Смяна на оригиналния въздушен филтър със "спортен"

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Смяна на оригиналния въздушен филтър със "спортен"

Мнениеот chy » Сря 09 май 2007 15:42


От известно време ме блазни идеята да сменя кутията на възд.филтър(капака на тенджерата :lol: )с такава като на Vento,Passat .
Отворът на който се хваща моята кутия е 97мм.
Има ли вариант на този отвор да се монтира коляно или кутия от друг VW,или да си поръчам да ми направят прехода от неръждавейка.
Двигателя е 1043 ААU mono-motronic.
Виждал съм така направени Polo,но никъде няма обяснения
:(


Ако не съм използвал търсачката Правилно,не се сърдете :D

Последна промяна от chy на Съб 12 май 2007 21:49, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Сря 09 май 2007 15:47


Един колега си беше хванал конуса направо за дросела.


Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Сря 09 май 2007 17:57


И каква е далаверата от цялата работа.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 09 май 2007 18:31


flameman5 написа:И каква е далаверата от цялата работа.

Няма ,ама много ме кефи :D
Горе долу за това иде реч http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/18/4255_526.JPG
-пиенето отпред на гредата не влиза в сметките хе хе


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Чет 10 май 2007 9:36


Хех:) Братле, и аз си го мисля това от бая време, и по същата причина - просто ме кефи. Точно вчера писах на Хеед да ги питам колко ще излезе цялата процедура във финикийски знаци. Иначе съм със същото Поло и същия двигател като теб 1043 AAU.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 10 май 2007 12:56


Dare_Devil написа:Хех:) Братле, и аз си го мисля това от бая време, и по същата причина - просто ме кефи. Точно вчера писах на Хеед да ги питам колко ще излезе цялата процедура във финикийски знаци. Иначе съм със същото Поло и същия двигател като теб 1043 AAU.


Спънката в цялата работа е че спортния филтър е с диамерър около 60мм,а при нас като махнеш тенджерето е 97мм-така че трябва преход-коляно 97към 60тина.Такъв във хеед нямат-Samko не предлага такъв артикул.
Молбата ми до колегите най-общо е следната:Дали мога да използвам оригиналната кутия на Пасат,Венто или Голф и с минимум усилия да постигна желания резултат(ако пасва на отвора на Полото-просто незнам тяхния размер,дали ше паснат дупките за болтовете...такива работи)
Най-лесно за мен ще е ако го направя от неръждавейка,ама малко ми идва-на гол тумбак чифте спортни филтри :lol: ...
Ама и там ще дойде мъка щото трябва вход за картерни газове,двете малки пластмасови тръбички и това оранжево нещо към тях(ей богу,грам незнам за кво е тая джаджа)

Последна промяна от chy на Чет 10 май 2007 17:50, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 10 май 2007 13:13


Без оранжевото нещо може и да имаш проблеми ,някакъв регулатор за вакума е ,а той от своя страна регулира отварянето на клапата за топъл/студен въздух


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 10 май 2007 13:17


Anbuch написа:Без оранжевото нещо може и да имаш проблеми ,някакъв регулатор за вакума е ,а той от своя страна регулира отварянето на клапата за топъл/студен въздух

значи няма да бъде анулирано :D


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Чет 10 май 2007 14:07


И аз мисля че трябва да се пробва с кутия от Голф, Пасат или нещо такова... може би от друго Поло ще е най-добре.


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 10 май 2007 14:17


Dare_Devil написа:И аз мисля че трябва да се пробва с кутия от Голф, Пасат или нещо такова... може би от друго Поло ще е най-добре.


Да де,ама по моргите кат кажеш кво търсиш те гледат малко "изтребително" :lol:


Потребителски аватар
Dare_Devil
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 11:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dare_Devil » Чет 10 май 2007 14:35


Аз още не съм обикалял по морги да гледам... засега съм на теоретична фаза ;)
Иначе сега гледах темата "Покажете сърцето на вашия автомобил" и мисля, че от Голф 2 или от ранните Голф 3 ще свърши работа (най-много прилича на нашите двигатели).


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 10 май 2007 17:14


Dare_Devil написа:Аз още не съм обикалял по морги да гледам... засега съм на теоретична фаза ;)
Иначе сега гледах темата "Покажете сърцето на вашия автомобил" и мисля, че от Голф 2 или от ранните Голф 3 ще свърши работа (най-много прилича на нашите двигатели).


За утре съм уговорил с едно приятелче да пробваме от Вентото му,ако стане ще драсна един ред


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пет 11 май 2007 0:13


трябва да се изолира тръбата за топъл въздух от колекторите и да се запуши малкото маркуче, което отива към въздушния филтър и темп. датчик и идва от клапата на въздуховода. доказано, е че така компа по-малко се шашка и колата върви повече с хладен въздух...България е топла страна и не и трябва допълнително топъл въздух...даже и таралежа трябва леко да се пиУне :roll:


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пет 11 май 2007 13:28


Мерси колега Nasodotcom.

Ако не стане с някоя оригинална кутия и се наложи да се прави от тръби,мнението ти ще ми бъде полезно.
Ама хич не искам да "побългарявам" колицата.... :cry:
Макар че както съм се навил,нищо чудно и един губер да хвърля на седалките :D :D :D ,или лепенки от сорта "другата кола ми е ферари","пу ти гониш" или любимата ми- "много опасен,може би луд" :oops:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 11 май 2007 20:35


nasodotcom написа:трябва да се изолира тръбата за топъл въздух от колекторите и да се запуши малкото маркуче, което отива към въздушния филтър и темп. датчик и идва от клапата на въздуховода. доказано, е че така компа по-малко се шашка и колата върви повече с хладен въздух...България е топла страна и не и трябва допълнително топъл въздух...даже и таралежа трябва леко да се пиУне :roll:


Не успорвам мнетието ти колега :!: Има много хора които ще го потвърдят ,но при моето поло 1043 AAU momo-motronic с изолирана клапа имам проблеми - колата ми не държи стабилни обороти когато е студена ,а като загрее след натоварване на двигателя с около 2500 оборота изключа от предавка колата гасне от раз. Това е не само на газ ,но и на бензин.
В книгата " серия ремонт на WV golf/jetta" на издателство AutoPoint пише : " В температурният интервал от - 20 градуса до +20 градуса клапата на гегулатора трябва да бъде максимално отвворен, за да пускагорещият въздух откъм изпускателният колектор.При температура над +17,+20 градуса клапана трябва да спира подаването на топъл въздух"



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта