Здравейте,имам проблем с налягането на маслото.Проблема е че след като загрее колата налягането пада на 1 бар на 2000 оборота и 0.4 бара на празен ход.Лампата на таблото светва при поддържане на 1600-1700 оборота и гасне след като мине 2000 оборота.До тук са сменени масло 5в40 мотул и маслен филтър филтрон на 1000км.Новото е лики моли 10w40 с филтър ман.При смяната отворихме картера за почистване на цедката,но някой преди нас вече беше извършил процедурата.Последва смяна на маслена помпа с нова kolbenshmid.Проблема остана.На студен мотор държи 3,2 бара а като загрее пада на 0.4.Сменихме и биелните лагери които не бяха крайно зле и проблема пак остана.Няма видимо надрано по коляновия вал.Отворихме и горния капак с валовете и там си е чисто.
В autodata не дава да се сменят основните лагери а направо блока.Как трябва да се постъпи вече и аз незнам
Възможно ли е поради проблем в главата да пада налягането?при форсиране през капачката на маслото се вижда как се маже главата,а реално няма налягане.При работа на място откъм педалите в купето се чува нещо като потракване но не силно.по скоро тънгъркане.А самия мотор си работи тихичко и няма тракане на повдигачи или други шумове.Има ли някаква друга тънкост тоя мотор която трябва да се провери? При някои коли има проблеми с корпуса на масления филтър ама точно този незнам дали е от тях