Въпросче за семеринг на скоростите на Polo

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпросче за семеринг на скоростите на Polo

Мнениеот njama » Пон 28 май 2007 10:31


Здравейте :)

Изчетох всички теми за скоростите на Polo, ползвах търсачката, но не ми стана ясно този прословут семеринг, от който изтича маслото, еднакъв ли е на всичките скоростни кутии. Ако не са еднакви кое ги различава и т.н. Някой има ли снимки на самата процедура за смяната му. Всеки е обяснил по нещо, но не ми е ясно кое точно се развива :oops: Къде се намира и трябва ли да се отварят скоростите или не :oops:
Polo-то е 92-93г., 1043кубика, моно-инжекция.

P.S.: Някой знае ли колко коня е, че чичо ми ( на който е колата ) са му я продали за карбуратор, а тя е моно-инжекция :wink:

Благодаря предварително на отзовалите се :)




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 28 май 2007 11:27


здрасти колега :D значи има разлика в различните модели скоростни кутии :wink: аз първо си бях взел семеринг с размер 15х25х6, а то се оказа че моя бил 15х24х6 :wink: ако можеш си премери твоя със шублер и си го купи преди да разглабяш :) важни са външния и вътрешншя диаметър :wink: иначе смяната не е трудно начинание, но не зная до каква степен си запознат с устройството на автомобилите :wink: иначе ти е необходимо едно ключе 10 + отвертка, с която да извадиш семеринга :wink: опаа :D забравих чук(без него не става), с който да набиеш семеринга :wink: СКОРОСТИТЕ НЕ СЕ РАЗГЛАБЯТ :!: само се сваля лоста на избирача :wink: иначе кажи буквите на мотора за да ти кажа колко кончета е :wink: успех

Последна промяна от vladko_g40 на Пон 28 май 2007 12:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njama » Пон 28 май 2007 11:48


Ми уж съм технически грамотен ама ще видим;) Надявам се да се справя. Просто исках да знам за този стар кенеф какъв точно семеринг да купя, но явно след като се свали ще се види какъв е;) За това писах коя година е и каква кубатура е мотора. Опитвам се сега да го намеря в сервизната книжка, която е постната във форума;)
Иначе мотора е PY по малкият талон (ако не ме лъже паметта последните букви от рамата преди цифрите, отговарят за мотора) Не е в мен големият талон и за това от малкият талон гледам;) Ако не съм прав - поправи ме

Благодаря ти за отзивчивостта ти :)


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 28 май 2007 11:51


PY :shock моя е ткъв, но е 113к.с :wink: с механичен компресор, пълна инжекция :wink: я пак виж, но на блока или в големия талон :wink: значи номера на рамата няма нищо общо с номера на мотора :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 28 май 2007 12:08


Ако е както казваш "Polo-то е 92-93г., 1043кубика, моно-инжекция"
значи e ааu


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=47866


Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njama » Пон 28 май 2007 12:14


Е значи няма как да погледна за момента. Нито колата е при мен, нито талона. Утре ако не забравя ще ти пиша какви са буквите :wink:
При 1043 кубика не ми се вярва да е 113 кончета. Нещо от сорта на 37-45коня е ама колко точно не се знае

Благодаря ти все пак :)


Потребителски аватар
njama
Мнения: 67
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот njama » Пон 28 май 2007 12:16


Anbuch написа:Ако е както казваш "Polo-то е 92-93г., 1043кубика, моно-инжекция"
значи e ааu


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=47866


Благодаря ти :) Това е истината най-вероятно;)


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 28 май 2007 19:18


Със сигурност е 45кс


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Съб 02 юни 2007 8:20


два размера са единия за голфетките а другия за половерите тези в магазините не могат ли да четат каталози по букви на двигател или навсякъде са продавачи на салам


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Съб 02 юни 2007 9:51


anonimko написа:два размера са единия за голфетките а другия за половерите тези в магазините не могат ли да четат каталози по букви на двигател или навсякъде са продавачи на салам
явно да :lol:


Потребителски аватар
porko
Мнения: 337
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 19:58
Автомобил: VW POLO
Двигател: AAU 1994
Местоположение: Русе

Re: Въпросче за семеринг на скоростите на Polo

Мнениеот porko » Пон 04 юни 2007 22:09


njama написа:Здравейте :)

Изчетох всички теми за скоростите на Polo, ползвах търсачката, но не ми стана ясно този прословут семеринг, от който изтича маслото, еднакъв ли е на всичките скоростни кутии. Ако не са еднакви кое ги различава и т.н. Някой има ли снимки на самата процедура за смяната му. Всеки е обяснил по нещо, но не ми е ясно кое точно се развива :oops: Къде се намира и трябва ли да се отварят скоростите или не :oops:
Polo-то е 92-93г., 1043кубика, моно-инжекция.

P.S.: Някой знае ли колко коня е, че чичо ми ( на който е колата ) са му я продали за карбуратор, а тя е моно-инжекция :wink:

Благодаря предварително на отзовалите се :)


njama
Купувай направо 24/15/6; 24/15/6,5 или 24/15/7.Всичките стават.Моята я смених с такава за 0.72 лв-българска и вече пет месеца карам и няма и капка масло долу.Иначе оригиналната в Аутоплюс е 9 лева.Ама за тези пари ще си взема дванайсет български и май ще карам повече от оригиналната.А колата ти е 45 коня.Моята е същата.


gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот gojco » Вто 05 юни 2007 10:00


Моята кутия е AYZ. Този семегинг като че ли е затворен в някаква метална чашка с капаче. Ни се развива, ни може да се захване и извади. Пробвах няколко варианта и се отказах. За капак върху оста бяха надянали някакъв защитен маншон ACQ 47451 2-6 3.3303-0001.1 - голяма загатка. В техническите чертежи го няма. В магазините не знаят какво е :x . Ако някой знае - да пише. Г.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kris11 и 105 госта