zna4i bi4a si az po magistralata za Varna.... do 110km/h nikvi problemi....mashinkata pee i vurvi.... strannoto se polu4ava nad 110km/h.... i pone do 140 sushtestvuva..... i se sustoi v bavno no slavno zagryavane...... podminava si 90-te gradusa i edvam edvam edvam zapo4va strelkata da kateri kum 100.... i tam spira.... vikam za probata she durja na 130 da vidim... stiga 100C i zakovava.....
Sega, vyarno beshe golyama jega, 38C kazaha po radioto, nad nape4enia asfalt moje i malko pove4ko da e bilo..... perkata na turbinata vurti, provereno e.... tova koeto az zapodozryah kato eventualen pri4initel e 4e yavno turbinata mi e 2skorostna (kum neya otivat 3 kabela), 3 kabela otivat i kum termodat4ika na radiatora otpred....... oba4e samia termodat4ik veroyatno e smenyan shtot e s dve klemi samo... t.e. pri po-visokite temperaturi ne vklyu4va na po-visoka skorost ohlajdaneto na radiatora otpred.....
Pitaneto mi vsushtnost e, kvi sa eventialnite pri4initeli koito biha mogli da predizvikvat podobno...hm...greene da go nare4em...
i tova 4e shte smenya dat4ika s dvustepenen she reshi li problema???.....
da ne se okaje neshto garnitura na glava, vodna pompa...znam li i az.... ne razbiram..prednata mi kola beshe s 12L ohladitelna sistema

