Здравейте колеги
при отпускане на съединител на polo 6n2 се чува чукане или прихруптяване в купето къде може да е проблема дайте малко инфо

при отпускане на съединителя-шум в купето от педала
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
опаааа, още един
темата доста е разисквана тук.
прочее, говори се напоследък за добавката "ксадо" - украинска разработка, разсекретена военна технология, която се добавя в малко количество към маслото (1 мл. на 1 л. масло) и образува металокерамично покритие върху износените части, с което се намалява триенете, загряването и шума.
вече съм го поръчал, щот едно е да дадеш 20-30 лв. за това, а друго 200-300 лв. за кутия втора ръка, с неясен произход и състояние.

прочее, говори се напоследък за добавката "ксадо" - украинска разработка, разсекретена военна технология, която се добавя в малко количество към маслото (1 мл. на 1 л. масло) и образува металокерамично покритие върху износените части, с което се намалява триенете, загряването и шума.
вече съм го поръчал, щот едно е да дадеш 20-30 лв. за това, а друго 200-300 лв. за кутия втора ръка, с неясен произход и състояние.
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Прочети това нищо че е за скърцане може да ти помогне
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48344
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48344
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
оправих проблемаония задник алармаджиита за да скрие алармата е изпочупил корите под волана и парче е закачало при натискане на педала ако решат да я крадат аларма не я спасява директно я качват на платформата и чао не ви пожелавам да имате аварии краи плевен още маисторите са на ниво да затягат гарнитура на главата с тръба а не с динамометричен ключ фирмените сервизи пак не ги препоръчвам за добър ден -50лв
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта