Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите-продължение.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите-продължение.

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 12 юли 2019 18:57


Преди 2 седмици ми протече парното. Затапих маркучите към него,но ми прави впечатление, че дебелите маркучи към радиатора са твърди. Сутрин на студен мотор също е под налягане. Има циркулация от тънкия маркуч. Колата е с АГУ, но няма проблем с изпарителя.
Не прекъсва, не пресича масло, вървеж и разход са нормални, не вдига повече от 90*.
Предполагам, че проблема ще е в гарнитурата на главата.
Моля за вашите мнения!

Последна промяна от 4i4o-dido на Нед 25 авг 2019 11:44, променено общо 1 път.




fluks
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот fluks » Пет 12 юли 2019 19:44


Като отвориш капачката на казанчето на антифриза , мирише ли на изгорели газове? Ако мирише , има три варианта 1. гарнитура глава , 2рия е кофти - пукнатина някъде в цилиндъра главна(случвало ми се е ) или в главата 3тия е да влиза газ от изпарителя много често срещано , тогава ще ти мирише на сурова газ. Индикатор носа е там. И да те успокоя , че най-вероятно е изпарителя , ще ти кажа че ако беше пукнатина или гарнитура щеше да пие антифриза и да доливаш често ;)


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 12 юли 2019 21:11


Мирише си на антифриз. Карах я и само на бензин-същата работа. Ако е мембраната на изпарителя,би трябвало да бълбука на контакт.
Не е проблем да я разхвърлям. Имам познати за шлайф и водна проба.
Но идват морета и т.н., та да няма изненади по пътя.


fluks
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот fluks » Съб 13 юли 2019 2:46


Щом няма мирис замерете налягането на охладителната система , може да имаш запушване.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот ivuchev » Съб 13 юли 2019 12:30


Защо си ги затапил? Байпас се праи, за да циркулира. После видях че си с газ , циркулацията е през изпарителя.
Това "сутрин на студен мотор пак е под налягане" , не го разбрах. Преди да запалиш ли?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот stefan4o » Съб 13 юли 2019 12:38


Чичо Дидо, кое и как си го затапил? През радиаторчето циркулира част от водата.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 13 юли 2019 12:54


Затапени са маркучите към парното/буквално-извадени от щуцерите на радиаторчето и тапи./
Но изпарителя е свързан с тетки към тези маркучи и не би трябвало да е проблем за циркулацията.
И сутрин като отвъртя капачката изпуска въздух, а ако е по рязко излиза и течност.
Макар че ако има неплътност/прегоряла гарнитура или спукана глава,/ би трябвало да върне налягането и течност нанякъде по цилиндрите.


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот ivuchev » Съб 13 юли 2019 13:30


Смени капачката. Другия вариянт е да имаш запушване на малкия кръг . Най вероятно в самия испарител. За друго не се сещам.
Пробвай първо безплатния вариант на мястото на тапите сложи тръбичка ( така ще атхвърлиш варианта за задръстен испарител). Ако нняма промяна капачката смени въпреки че малко ме съмнява. Интересен казус.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 13 юли 2019 14:26


Сега купих нова капачка. Ще сложа и тръбичка, пък ще видим.
А изпарителя си загрява нормално.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6362
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот ktamen » Съб 13 юли 2019 15:17


Аз залагам на издухана гарнитура.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 13 юли 2019 16:21


За момента ще излезне изпарителя-ел. Ловато. Току що направих едно U от ППР тръба,за байпас на парното и забелязах мокро по моста. И теча е от дупката на задната част на изпарителя или мембрана на високото налягане и водата.
Сега се чудя ремонт на ловатото/един път са сменяни комплект мембраните с уж оригинални/ или нов турски за същите пари?


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот ivuchev » Съб 13 юли 2019 16:24


Това с надути маркучи сутрин е даста интересно . Пробвай да затвариш газта от бутилката по време на работа та да свърши. Обърни на бензин и покарай така , може верно да ти набива газ от испарителя към охлад. Система.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот 4i4o-dido » Съб 13 юли 2019 16:35


След като има теч,значи мембраната е заминала. Първо ще отстраня теча на изпарителя, за да следя нивото на антифриза и ще видим какво ще излезе.


fluks
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот fluks » Съб 13 юли 2019 18:08


Аз ти го казах още вчера , че е от изпарителя , ама не си усетил мириса. Байпаса няма общо в играта , системата е предвидена да си върти и държи едно налягане не зависимо има ли радиатор или не , много коли сме карали без вързан радиатор вътре. Или имаш запушване или изпарител , изключи напълно варианта за гарнитура , блок или глава. А както те пита и колегата маркучите са надути преди да запалиш на студена кола ли още или веднага се надуват след палене? Ако са надути преди палене имаш изтървал клапан на газта и от там почва цялата галимация.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 6N, 1.6 AEA, 95г.-проблем с надуване на маркучите.

Мнениеот stefan4o » Съб 13 юли 2019 18:15


Ако е гарнитура и надува яко може да направи доста поразии. Налягането избива от най-слабото място.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта