Добър ден и честит празник на всички именници.
Не отдавна си взех за сервиза да го ползваме като служебно, изгодно едно polo 1998 1.4 AFH мотора, в състояние беше задрал бутало и вместо да го правя направо взех цял мотор и го сложих, всичко точно обаче ми се върти в акъла мотора 1.8Т или ABF да сложа, ясно ми е относно полуоски, магарето отпред...
Някой, който го е правил тоя експеримент ако може малко инфо...
2. Имам фарове от polo 6n2, каква е разликата и дали ще могат да се набутат на старото 6n1?
Въпроси за vw polo 6n1
Re: Въпроси за vw polo 6n1
Привет колега,
първо не можахме да разберем, взел си си цял мотор пак 1.4 и евентуално искаш да слагаш 1.8Т или 2.0 GTI.
А относно фаровете, различни са, ама точно за тези полота има бол тунинг фарове.
П.С. на това купе двигател 1.8Т или 2.0 ще е брутална грешка, поради простата причина, че точно това шаси е като кашкавал. Първо, много малка колесна база /ще е като триколка в завоите/, второ шасито не е здраво за такъв мотор /поне купе 9н3 ползвай за такива експерименти, ако ще е поло/. Трето, ако сложиш такъв мотор, трябва да сменяш кажи речи цялата спирачна система /повярвай това е задължително/, щот с фабричните спирачки на 1.4-то най-много да спреш 2пъти и на третия да се пречукаш, щот са прегряли. Изпускателната система трябва да се преправя. скоростите ще са ти тегави защото са доста късички оригиналните и също така няма да издържи на нютон метрите на 1.8Т-то.
Има много причини да НЕ слагаш мотор 1.8Т или 2.0GTI в това купе, ако си ентусиаст и не те интересува хорското мнение, прави каквото искаш.
Сега, ако ще си го караш само в права линия и няма да се правиш на рейсър, може би ...
Дано съм бил отчасти полезен,
Поздрави и със здраве !
първо не можахме да разберем, взел си си цял мотор пак 1.4 и евентуално искаш да слагаш 1.8Т или 2.0 GTI.
А относно фаровете, различни са, ама точно за тези полота има бол тунинг фарове.
П.С. на това купе двигател 1.8Т или 2.0 ще е брутална грешка, поради простата причина, че точно това шаси е като кашкавал. Първо, много малка колесна база /ще е като триколка в завоите/, второ шасито не е здраво за такъв мотор /поне купе 9н3 ползвай за такива експерименти, ако ще е поло/. Трето, ако сложиш такъв мотор, трябва да сменяш кажи речи цялата спирачна система /повярвай това е задължително/, щот с фабричните спирачки на 1.4-то най-много да спреш 2пъти и на третия да се пречукаш, щот са прегряли. Изпускателната система трябва да се преправя. скоростите ще са ти тегави защото са доста късички оригиналните и също така няма да издържи на нютон метрите на 1.8Т-то.
Има много причини да НЕ слагаш мотор 1.8Т или 2.0GTI в това купе, ако си ентусиаст и не те интересува хорското мнение, прави каквото искаш.
Сега, ако ще си го караш само в права линия и няма да се правиш на рейсър, може би ...
Дано съм бил отчасти полезен,
Поздрави и със здраве !
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта