Здравейте, понеже съм младо шофьорче и първата ми кола е въпросният модел Polo 2000г. 1000 кубика имам няколко въпроса свързани с облужването и други неща.
1. На какви километри е добре да се сменят ремъка, ролките и ангренажната верига ?
2. В момента гумите са ми 13ки и има доста голямо пространство между гумата и калника, ако сложа 14ки ще наръуша ли по някакъв начин автомобила и ще стане ли много по-твърдо карането.
3. Какви са стъките и необходимите материали, за да се китоса малка ръжда на прага ?
Polo 1.0 6N2 50 к.с 2000г. - въпроси
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 11 юли 2010 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Polo 1.0 6N2 50 к.с 2000г. - въпроси
По въпрос 2 - моето дойде с 14ки гуми. трябва да са нископрофилни, имаш стикер някъде по купето за точните размери. мисля 14x185(195)x55 - гумите са скъпи (~110 лв бройката) Друсането не е проблем, но кривиш доста джантите - последният път смяната на гумите с изправянето на джантите - 100лв.
По въпрос 1 - не съм специалист , но моя майстор твърди че ремъците, които се продават по магазините са ментета - за това 50000 км. за твоя сигурност . Верига ли ? Мисля че това нещо няма верига.
За ръждата не мога да ти помогна.
По въпрос 1 - не съм специалист , но моя майстор твърди че ремъците, които се продават по магазините са ментета - за това 50000 км. за твоя сигурност . Верига ли ? Мисля че това нещо няма верига.
За ръждата не мога да ти помогна.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.0 6N2 50 к.с 2000г. - въпроси
Относно ръждата - ако ще я китосваш - не се занимавай. Китът няма да я излекува. По-добре го остави да си гние.
Re: Polo 1.0 6N2 50 к.с 2000г. - въпроси
Привет колега,
честито за полото и безаварийни километри
1-во смяната на ремъци/вериги/ролки и т.н. сиреч голямото обслужване, зависи какви части ползваш, но добра практика е на 50-60хиляди или 4 години да се сменят /почти съм сигурен, че ти си с ремък, а не верига - там интервала е по-голям/ Като ако имаш основно градско каране, бих ги сменил на 4 години.
2-ро ако ползваш подходящи 14-ки няма да стане по друсаща или да опира. На капачката трябва да пише какъв размер е подходящ. Предполагам 185/55/14 е за твоята кола. Просто не прекалявай. По-голям размер гуми са по-скъпи почти винаги. Прецени има ли смисъл. 13ката си вози комфортно в града, по завои е малко опасно с висок борд, но твоят двигател така или иначе не е за състезатели. Трябва да караш с умисъл !!!
3-то Ръжда се оправя само с чистене до чист метал и ако е голям участъка само с кит... няма как да стане добре. Понякога е по-лесно да си купиш праг 2ра ръка от морга или някой от форума. Ако ще се занимаваш, трябват шкурки, хубав кит, втвърдител, боя, грунд, сухо помещение /сега зимата пред блока не е удачно, не трябва влага да влиза/. Икономически не е кой знае колко изгодно, ако е по прага и няма риск да стане огромна дупка, карай така. Няма да качиш сериозно цената на колата, а и ме съмнява, че ще я караш повече от година - две :) Докато придобиеш увереност и прецениш какъв автомобил искаш занапред.
Поздрави и успех !
Алекс
честито за полото и безаварийни километри
1-во смяната на ремъци/вериги/ролки и т.н. сиреч голямото обслужване, зависи какви части ползваш, но добра практика е на 50-60хиляди или 4 години да се сменят /почти съм сигурен, че ти си с ремък, а не верига - там интервала е по-голям/ Като ако имаш основно градско каране, бих ги сменил на 4 години.
2-ро ако ползваш подходящи 14-ки няма да стане по друсаща или да опира. На капачката трябва да пише какъв размер е подходящ. Предполагам 185/55/14 е за твоята кола. Просто не прекалявай. По-голям размер гуми са по-скъпи почти винаги. Прецени има ли смисъл. 13ката си вози комфортно в града, по завои е малко опасно с висок борд, но твоят двигател така или иначе не е за състезатели. Трябва да караш с умисъл !!!
3-то Ръжда се оправя само с чистене до чист метал и ако е голям участъка само с кит... няма как да стане добре. Понякога е по-лесно да си купиш праг 2ра ръка от морга или някой от форума. Ако ще се занимаваш, трябват шкурки, хубав кит, втвърдител, боя, грунд, сухо помещение /сега зимата пред блока не е удачно, не трябва влага да влиза/. Икономически не е кой знае колко изгодно, ако е по прага и няма риск да стане огромна дупка, карай така. Няма да качиш сериозно цената на колата, а и ме съмнява, че ще я караш повече от година - две :) Докато придобиеш увереност и прецениш какъв автомобил искаш занапред.
Поздрави и успех !
Алекс
- EmilDinkov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 06 фев 2016 12:57
- Автомобил: Polo
- Двигател: APQ
Re: Polo 1.0 6N2 50 к.с 2000г. - въпроси
Привет, колега! :)
И аз вече съм 4 години с подобно поло... първа количка ми е и се учих на нея.
1. Смених ги като я купих и преди 1000-2000км ги смених. Доста карам София, градско /40км минимум на ден/
2. Слагай 14-ки колата е съвсем различна. Много добре вози! /185/55/14. Зимните са ми 5мл по-високи от летните/
3. Ръжда... не се занимавай :) . При мен, започна да пада лаковото поктие на тавана и си мисля да го оправя, защото ме дразни. Ръжда, лека имам по вратата и от камъчките по капака, но няма смисъл да се занимавам.
Както и да я гледаш... тази кола трудно ще я продадеш след теб или ще вземеш едни 1000лв. Не знам колко си струва. Лично аз съм я поддържал супер добре.. оригинални части от порше съм купувал дори и да я дам за 1000лв. Няма как да стане :) . Ще си я водя на селото и ще я правя кола за нива /висока си е :)/
Поздрави и много безаварийни км! Полото е чук!
И аз вече съм 4 години с подобно поло... първа количка ми е и се учих на нея.
1. Смених ги като я купих и преди 1000-2000км ги смених. Доста карам София, градско /40км минимум на ден/
2. Слагай 14-ки колата е съвсем различна. Много добре вози! /185/55/14. Зимните са ми 5мл по-високи от летните/
3. Ръжда... не се занимавай :) . При мен, започна да пада лаковото поктие на тавана и си мисля да го оправя, защото ме дразни. Ръжда, лека имам по вратата и от камъчките по капака, но няма смисъл да се занимавам.
Както и да я гледаш... тази кола трудно ще я продадеш след теб или ще вземеш едни 1000лв. Не знам колко си струва. Лично аз съм я поддържал супер добре.. оригинални части от порше съм купувал дори и да я дам за 1000лв. Няма как да стане :) . Ще си я водя на селото и ще я правя кола за нива /висока си е :)/
Поздрави и много безаварийни км! Полото е чук!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта