Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Здравейте колеги,
Дали ще бъде удобно да ми даде съвет откъде е проблема с охладителната система? А той е следния:
На място термостата отваря колата си загрява включва се перката всичко е както трябва,обаче като почна да я карам изстудява долния маркуч.
Въпреки изстудения маркуч колата има парно.
Сменил съм два термостата, два пъти съм промивал водния радиатор, но проблема си остава?
Благодаря предварително колеги!
Лек и успешен ден!
Дали ще бъде удобно да ми даде съвет откъде е проблема с охладителната система? А той е следния:
На място термостата отваря колата си загрява включва се перката всичко е както трябва,обаче като почна да я карам изстудява долния маркуч.
Въпреки изстудения маркуч колата има парно.
Сменил съм два термостата, два пъти съм промивал водния радиатор, но проблема си остава?
Благодаря предварително колеги!
Лек и успешен ден!
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Самият термостат не уплътнява челно при фланеца. На термостата има един гумен о-пръстен. На страната от към съединението,не откъм главата. Свали го,наложи го върху фланеца и виж дали уплътнява,като духнеш с уста. При мен беше точно това.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Какво те притеснява, че е студен долния маркуч?
Нали при движение радиаторът охлажда антифриза и затова този маркуч е студен. Температурата на таблото нормална ли е?
Нали при движение радиаторът охлажда антифриза и затова този маркуч е студен. Температурата на таблото нормална ли е?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Колата държи нормална температура.Маркуча не е студен а направо леден.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Всичко ти е наред.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Щом колата ти държи нормална температура,както каза колегата по горе,няма какво да те притеснява. Това с термостата се проверява,като спускаш по дълъг баир,на скорост,колата изстива. При теб щом го няма това,всичко е наред
- koko93
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 23 ное 2012 10:49
- Автомобил: VW Polo
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Да добавя, парно имате и при отворен и при затворен термостат защото охлаждащата течност излиза преди термостата. Не се притеснявайте, маркуча ще загрее при градско и задръстване, когато не се охлажда радиятора от насрещния въздух. Колата е изправна.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Според мен има някакъв проблем,защото надува маркучите до пръсване и долния е леден горния топъл, но ще пробвам това с термостата.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Това че надървя маркучите не е добре. Капачката на казанчето как е, имаш ли циркулация през тънкото маркучле?
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Студеният маркуч не е никакъв проблем.
Надуването на маркучите може да е от издухана гарнитура, ама това трябва да се потвърди от някой, дето не сменя термостати заради студен маркуч.
Ако парното е включено маркучът може да си остане ледено студен и при градско каране за 1000км.
Надуването на маркучите може да е от издухана гарнитура, ама това трябва да се потвърди от някой, дето не сменя термостати заради студен маркуч.
Ако парното е включено маркучът може да си остане ледено студен и при градско каране за 1000км.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Капачката на казанчето съм я сменял скоро даже няма и месец.
Да имам циркулация помпата върти даже много хубаво.
Тя не ги надува всеки път явно от някъде дърпа въздух.
Да имам циркулация помпата върти даже много хубаво.
Тя не ги надува всеки път явно от някъде дърпа въздух.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Колега как реши да пипаш маркучите и да сменяш 2 пъти термостат ( м- у другото термостата от тия пластмасовите ли е )? и да промиваш радиатор. Какъв е бил проблема ?
Ако е това :
Значи нямаш проблем.
Не се взирай толкова. Карай си колицата и наблюдавай само температурата на водата на таблото , да не надвишава 90 гр.
Съветвам те предния капак да го отваряш само и единствено за проверка на нивото на масло .
Ако е това :
Пламен.Трайков написа:На място термостата отваря колата си загрява включва се перката всичко е както трябва,обаче като почна да я карам изстудява долния маркуч.
Въпреки изстудения маркуч колата има парно.
Значи нямаш проблем.
Не се взирай толкова. Карай си колицата и наблюдавай само температурата на водата на таблото , да не надвишава 90 гр.
Съветвам те предния капак да го отваряш само и единствено за проверка на нивото на масло .
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
Не нямам газ
Парното ми духаше студено и реших да видя маркучите.
И защо само да си отварям капака за проверка на масло?
ivuchev написа:Колега как реши да пипаш маркучите и да сменяш 2 пъти термостат ( м- у другото термостата от тия пластмасовите ли е )? и да промиваш радиатор. Какъв е бил проблема ?
Ако е това :Пламен.Трайков написа:На място термостата отваря колата си загрява включва се перката всичко е както трябва,обаче като почна да я карам изстудява долния маркуч.
Въпреки изстудения маркуч колата има парно.
Значи нямаш проблем.
Не се взирай толкова. Карай си колицата и наблюдавай само температурата на водата на таблото , да не надвишава 90 гр.
Съветвам те предния капак да го отваряш само и единствено за проверка на нивото на масло .
Парното ми духаше студено и реших да видя маркучите.
И защо само да си отварям капака за проверка на масло?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2001 1.4 60 к.с AUD - проблем охладителна система
А кои маркуч бараш . Тези на вадния радиатор отпред или тези които влизат в радиаторчето на парното в купето.?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта