Поло 9n 1.4 бензин 80 коня проблем с паленето при горещо време
Поло 9n 1.4 бензин 80 коня проблем с паленето при горещо време
Здравейте ,в семейството има едно Поло купувано чисто ново от магазина и в момента на около 90к км, 2009г 1.4 бензин 80 коня мотора мисля се води 9n. Та тази кола има проблем с паленето който е от 2 или 3г но напоследък ескалира и вече положението е нетърпимо . Когато навън е горещо 30+ градуса и особено ако е на слънце но задължително мотора да е изстинал - стояла поне час ,два - колата не пали от първия път ,понякога се налага да въртиш 5-6-7 пъти докато запали . Веднъж запали ли работи гладко ,има си мощност държи обороти разхода е в норма . Този проблем го прави само и единствено при тия условия .Има частични варианти - ако примерно е стояла около час ,запалва но с маалко повечко въртене от първия път . Ако е палена скоро ,или ако е хладно времето навън - пали от раз без замисляне . Какво е правено по колата - сменен температурен датчик на блока ; сменени свещи ; сменен горивен филтър ; чистена дроселова клапа ; сменен датчик разпределителен ( или колянов не помня ) - без никаква промяна . Колата е карана във фолксваген Варна както и няколко други сервиза без да успеят да диагностицират проблема . Правени са няколко диагностики.Не записва никакви грешки . Давайте идеи че вече мисля да я засилвам в мобилето ,жената не иска да я кара повече .
Re: Поло 9n 1.4 бензин 80 коня проблем с паленето при горещо време
колата е отремонтирана от Порше София ,благодаря за помощта
Re: Поло 9n 1.4 бензин 80 коня проблем с паленето при горещо време
Привет колега, можеш ли да споделиш в какво се е изявявал проблема и какво са сменили от Порше ? :) Поздрави и хубава седмица
Re: Поло 9n 1.4 бензин 80 коня проблем с паленето при горещо време
Добър ден ,с леко закъснение ще отговоря - на смукателния колектор има един клапан ,води се n80
https://a.d-cd.net/e837c5cs-960.jpg
Този клапан е сложен с екологична цел и вкарва парите от резервоара в смукателя вместо да отиват в атмосферата .. когато блокира отворен от там смуче въздух обеднява сместа и колата не пали . В момента съм го затапил стана 3-4 месеца и колата пали от раз винаги . Появи се друг проблем по колата ,с централното ,но ще пусна отделна тема . Поздрави
https://a.d-cd.net/e837c5cs-960.jpg
Този клапан е сложен с екологична цел и вкарва парите от резервоара в смукателя вместо да отиват в атмосферата .. когато блокира отворен от там смуче въздух обеднява сместа и колата не пали . В момента съм го затапил стана 3-4 месеца и колата пали от раз винаги . Появи се друг проблем по колата ,с централното ,но ще пусна отделна тема . Поздрави
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта