Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
joax
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 15 ное 2020 18:50
Автомобил:
Двигател:

Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Мнениеот joax » Нед 15 ное 2020 19:12


Здравейте,

Имам проблем с паленето на студен двигател през зимата и в дните, когато температурата падне под 5 градуса. Ако не карам колата 1 ден, колата пали много трудно. Завъртам ключа и започва едно давене 2-3 секунди, след това запалва. Сигурен съм, че ако престои една седмица без да я паля, изобщо няма да мога да я запаля (този проблем го имах миналата зима). Когато е топло времето - колата пали от раз. Имам сравнително нов акумулатор на VARTA, закупен миналата зима, тъй като се съмнявах дали проблемът не е в него. Алтернаторът работи безпроблемно (потвърдено от хората, от които закупих акумулатора). Миналата зима ходих при жичкаджия, който ми каза, че колата хаби умерен ток (0.03V ако не се лъжа) в загаснало състояние. Какъв може да е проблемът?

Колата е VW Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp).

Ще ви бъда много благодарен ако спомогнете за разрешаването на проблема. Също и насока къде могат да ми помогнат, защото ходих при едни майстори, които не можаха да се справят миналата година.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4227
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател

Мнениеот tdi fen » Нед 15 ное 2020 20:14


започни от налягането на бензина


joax
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 15 ное 2020 18:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател

Мнениеот joax » Вто 17 ное 2020 10:01


Ще го проверя. А какво е обяснението зимата да пали толкова трудно ако е от налягането? Лятото си пали от раз. Питам от любознателност :)

Последна промяна от icokr на Вто 17 ное 2020 10:13, променено общо 1 път.
Причина: може да не използваш цитат при отговор


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател

Мнениеот vladtod® » Вто 17 ное 2020 15:44


Температурен датчик по-скоро, в датата има стойностите за сверка.


vandu
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 30 юни 2014 10:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател

Мнениеот vandu » Нед 22 ное 2020 16:52


На голфито имам такъв пробле 3-та година и нещата в които се съмнявам са :
ламда сонда (дава някаква грешка), газови инжектори, уплатнения на клапаните.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Lupo 1.4 трудно пали на студен двигател

Мнениеот stefan4o » Нед 22 ное 2020 17:03


Ламбда-сондата няма отношение към трудното палене, според мен.


joax
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 15 ное 2020 18:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Мнениеот joax » Нед 22 ное 2020 21:48


Аз нямам газова уредба. Ще изчакам още малко да застуди, защото все още мога да я паля (през 2-3 дни я припалвам да не издъхне). Искам да видя какво ще се случи ако стане като стане още по-студено. Ако всичко е наред по една кола трябва да пали с въртенето на ключа (без давене, без известно чакане)... извинявайте за глупавия въпрос, но съм начинаещ шофьор.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Мнениеот stefan4o » Нед 22 ное 2020 22:38


Да. Изправният автомобил пали, като види ключа.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Мнениеот slavi3331 » Пон 23 ное 2020 21:47


Температурен датчик според мен или както каза колегата по-горе налягане на бензина.


bamse
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 24 окт 2010 9:40
Автомобил: VW Lupo
Двигател: TDI 2001
Местоположение: vt

Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Мнениеот bamse » Сря 03 фев 2021 16:42


Извинявам се и аз за продължението на темата, но смятам, че няма глупави въпроси. Как се регулира налягането на бензина ?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19113
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Lupo (2000) 1.4 16v 1,390 cc (55 kW; 74 hp). трудно пали на студен двигател

Мнениеот stefan4o » Пон 28 мар 2022 18:43


Нарича се бензинов регулатор. Но той сам си го регулира.


Последно избутана от joax на Пон 28 мар 2022 18:43.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта