Здравейте колеги!
От близо 2 месеца съм притежател на Поло 6N мисля ,че се води 1995-та модел 1.0 кубила 45кончета.
Имам този проблем :
Ако не се лъжа е с картерните газове , но може и да греша. Та .. под въздушния филтър малко над генерацията има един маркуч ,който мисля че го водят "о(у)душник", но не знам стария собственик как го е ползвал.
Реших да го пъна при въздушния филтър ,защото дължината му беше точно толкова ,а и диаметъра на маркуча също. Но след като позагрее колата явно влизат доста изгорели газове във филтъра и започва да вдига оборотите до 2-3 хиляди и ги мени все едно е в прекъсвач , като го махна се оправя. Също така от този същия маркуч излиза яко дим , като съм на място и все едно се е запалила колата , иначе в движение няма проблеми, но на място всичко това влиза и в купето и може би може да си представите за кавко иде реч вътре като пусна парно :D . Та някой може ли ми каже как да отстраня проблема ако се е сблъсквал с него.
Благодаря предварително и се извинявам за фермана който съм изписал. Просто искам да си го пооправя Полото и да си джиткам с него.
Също така има чукано като на повдигачи ,но след като ги смених си остана и мисля ,че ще са долу лагерите на вала та като цяло съм започнал да си го ремонтирам , но искам да изчистя първо този проблем с дима ,че направо ме е срам като спра някъде и пред и вътре в колата всичко става в пушеци :D
Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
Трябва да пуши, но не чак толкоз, колкото описваш, колега. По принцип да, вероятно се касае за маркуча на оТдушника на картерните газове. Може да свалиш и почистиш сепаратора - погледни по маркуча и ще се ориентираш. Ако помня правилно, при тези мотори се държи на два болта за блока. Има и о-пръстен, нещо като фланец представлява, но вътре в себе си има мрежа, която връща маслото в картера. Но не съм убеден, че точно това е проблемът в случая, а по-скоро да има нещо по мотора.
Най-вероятно някой се е оттървал от тази кола (надявам се не си я платил на пазарната й цена). Ако има неща за ремонт по мотора - не се занимавай, не са рентабилни такива ремонти (ако не си ги правиш сам) за кола с такава стойност.
Най-вероятно някой се е оттървал от тази кола (надявам се не си я платил на пазарната й цена). Ако има неща за ремонт по мотора - не се занимавай, не са рентабилни такива ремонти (ако не си ги правиш сам) за кола с такава стойност.
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
Ясно, благодаря за изчерпателния отговор колега. Иначе я взех за много малка сума за проект, но май ще я ползвам за "служебна" .Че не си заслужава да се прави ремонт на двигателя.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
Да пуши чак толкова, колкото казваш, колата няма да я бъде. Принципно има клапан на картерната вентилация.
Двигателят не поема газовете постоянно.
Двигателят не поема газовете постоянно.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
Твоето не е малък проблем с картерната вентилация, а е голям проблем с издухан мотор, най-вероятно. Многото пушек от вентилацията идва от газовете, които минават между буталата и цилиндрите, а тракането на клапаните е от дедостатъчно налягане на маслото.
Та първо виж дали гори масло и премери налягането на топъл мотор.
Та първо виж дали гори масло и премери налягането на топъл мотор.
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
Тракането го открихме официалнп днес ,че е от лагерите на вала ама другото сигурно няма да го правя. Проблема е че мотора е след основен ремонт ,но колата не беше палена близо 5 години и явно от там пак е за основен
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
Ако сте седнали и сте завъртели ключа на кола, която 5 години не е била палена - е нормално тя да стане за ремонт. Маслото за тези години знаете ли, на какво е заприличало?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
На какво казваш основен ремонт?
И кой вал е проблемен?
И кой вал е проблемен?
Re: Polo 1.0 95г Mалък проблем с картерна вентилация
stefan4o написа:Ако сте седнали и сте завъртели ключа на кола, която 5 години не е била палена - е нормално тя да стане за ремонт. Маслото за тези години знаете ли, на какво е заприличало?
Ключа беше завъртян само да се види дали пали ,след което колата веднага беше вкарана за обслужване на масла и филтри + ремъци и ролки със водна помпа.
muns61 написа:На какво казваш основен ремонт?
И кой вал е проблемен?
Гарнитура, шлайф , гумички на клапани, нови клапани, нови бутала и сегменти + мисля че и основни и биелни лагери,НО това е само на думи от бившия собственик.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 166 госта