Здравейте! Преди известно време закупих VW Lupo 1.0 50к.с. AHT мотора. Смесваше водата с маслото. След като установих проблема смених гарнитурата на главата. След смяната маслото е добре, но все още има теч на антифриз. Забелязах че го прави само в движение. Отдолу под колата няма никакви следи от теча. Колата има газово и видях под изпарителя, че има следи от антифриз. Пробвах я днес, запалих я, загря, но не установих някъде сълзене от изпарителя. Намира се до казанчето за антифриза. Възможно ли е да е от капачката на казанчето от там нещо да хвърля, макар че не видях нищо. Как и къде мога да установя проблема.
Колата работи без проблем. Сменени са температурен датчик термостат. Днес установих също че перката не се включва на 90 градуса, но не загрява.