Здравейте! Преди известно време закупих VW Lupo 1.0 50к.с. AHT мотора. Смесваше водата с маслото. След като установих проблема смених гарнитурата на главата. След смяната маслото е добре, но все още има теч на антифриз. Забелязах че го прави само в движение. Отдолу под колата няма никакви следи от теча. Колата има газово и видях под изпарителя, че има следи от антифриз. Пробвах я днес, запалих я, загря, но не установих някъде сълзене от изпарителя. Намира се до казанчето за антифриза. Възможно ли е да е от капачката на казанчето от там нещо да хвърля, макар че не видях нищо. Как и къде мога да установя проблема.
Колата работи без проблем. Сменени са температурен датчик термостат. Днес установих също че перката не се включва на 90 градуса, но не загрява.
Теч на антифриз VW Lupo 1.0 50к.с. AHT мотор
Теч на антифриз VW Lupo 1.0 50к.с. AHT мотор
Последна промяна от radotom на Нед 14 фев 2021 12:12, променено общо 1 път.
Причина: Допълнено заглавие
Причина: Допълнено заглавие
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Теч на антифриз VW Lupo 1.0 50к.с. AHT мотор
когато е студен мотора пипни където мислиш че тече,би трябвало да е влажно и леко мазно да не от скобите на маркучите ? огледай маркучите и в другия им край от където вземат вода за изпарителя
Re: Теч на антифриз VW Lupo 1.0 50к.с. AHT мотор
Тъкмо сега отворих капака и видях че капе от маркучите, които влизат в изпарителя.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта