Здравейте,
Проблема започна няколко месеца след взимането на колата (при мен е 3 години) в началото по-рядко вече почти всеки път:
Сутрин при първо палене няма проблем колата върви има ряз- отивам на работа оставям я за час и ако я запаля (пали без проблем) около минута ако натсна газта не реагира не се форсира понякога гърми. Мислех че е от температура (на студено време го прави по рядко ) смених датчика за температура - никъкъв ефект, смених и датчика за температура на входящия въздух и налягане - същата работа. Започна да изкарва грешки Р0222 - throttle/pedal positon sensor/switch "B" circut low voltage - в сервиза ми сложиха VAG-COM - дроселова клапа - купих нова оригинална VDO същия номер като тази, която свалих - пак адаптация. След това се започна Misfire - грешки , Powertrain грешки и за финал Р0606 - ECU,
Смених го и него проблема се реши за 2 дни- сега пак започна с първоначалната работа: Пали от раз - няма душа за минута и после се оправя грешката Р0222 най-често я изкарва и светва ЕРС при спускане без газ. Мисля да сменя педала за газта и датчика на разпределителния вал - те са на едно място и с общо 5V захранване заедно с дроселовата клапа - прегледах кабелите никъде не видях протрито или спукана изолация евентуално, ако окъсява за момент и напрежението към дросела да спада. Ако някой има някаква идея моля да я сподели.
Проблем с Polo 1,6 16V BTS мотор 105Нр
Re: Проблем с Polo 1,6 16V BTS мотор 105Нр
На VAGCOM трябва да се гледат живи данни. И така да се преценя какво да се сменя. Иначе сигурен ли си, че бубините/кабелите/свещите са в топ състояние. Не губиш компресия и нямаш течове от гарнитури
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 17:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Polo 1,6 16V BTS мотор 105Нр
Здрасти Колега,
Имам същото поло от 2 години и половина. При мен проблема е малко по различен пали без проблем но когато тръгнеш (натовариш мотора) губи цилиндри и почва да пука, понякога дори гасне .
Като за начало смених датчика на температурата, защото даваше отклонение. Със свещи и бобини успях да премахна пукането. След това сложих нов датчик на хол и от тогава не ми е гаснела. Последно сложих нови сонди (защото бяха на 400хил+ и също си бяха изпяли песента), но проблема си остана само където се случва по рядко. Пробвал съм също чистене на инжектори (заради газовата) и мерене на налягането на бензиновата помпа, не е от тях. При мен винаги го прави в един диапазон когато загрява мотора...
А най гадното е че не изкарва никаква грешка.
Защо те насочиха за смяна на компютър, тези полото са с бошовско управление, уж по надеждно ...
За тази последна грешка гледал ли си налягането на системата?
Пазиш ли си стария дросел и компютър?
Поздрави
Имам същото поло от 2 години и половина. При мен проблема е малко по различен пали без проблем но когато тръгнеш (натовариш мотора) губи цилиндри и почва да пука, понякога дори гасне .
Като за начало смених датчика на температурата, защото даваше отклонение. Със свещи и бобини успях да премахна пукането. След това сложих нов датчик на хол и от тогава не ми е гаснела. Последно сложих нови сонди (защото бяха на 400хил+ и също си бяха изпяли песента), но проблема си остана само където се случва по рядко. Пробвал съм също чистене на инжектори (заради газовата) и мерене на налягането на бензиновата помпа, не е от тях. При мен винаги го прави в един диапазон когато загрява мотора...
А най гадното е че не изкарва никаква грешка.
Защо те насочиха за смяна на компютър, тези полото са с бошовско управление, уж по надеждно ...
За тази последна грешка гледал ли си налягането на системата?
Пазиш ли си стария дросел и компютър?
Поздрави
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта