Здравейте!
Идвам от сервиза. Теча ми е от една дупка на скоростната кутия с големина на лешник, в ъгъла пред топуза на лявата полуоска. Полото е 92г., моно бензин 1,0 AAU. В багажника пише trans.code AYZ. Това ли е кода на скоростната кутия и с кои кутии се заменя, без значение 4 или 5 скорости, защото го ползвам само в града. Благодаря!
Дупка в корпуса на скор. кутия - AAU 92г.-закрита
Дупка в корпуса на скор. кутия - AAU 92г.-закрита
Последна промяна от gojco на Вто 05 юни 2007 10:05, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
една метална планка налепена със силикон я слагаш върху дупката като теракотна плочка на под и теч няма да имаш. В скоростите няма никакво налягане. Използвай червен или черен силикон все пак са за висока температура. Аз съм нахлепал бял силикон и ми държи чече втора година. При мен теча се появи след смяна на съединител и защото нямам гарнитъра между двигателя и капака на скоростите от там течеше доволно
Anbuch написа:chy написа:И с поксипол ще стане.
Също е вариант като за 10ина лева![]()
Цък , издържа само до +60 градуса целзий , пък корпуса на скоростите си загрява почти колкото антифриза
При случка с картер стана,а там е по сериозно-има налягане,има температура....
Пробвано от мен във Банско

Монтирахме хотел там,горе долу 2месеца,До обекта път Нямаше-просто кално подобие с оголени огромни камъни.Колата е Пежо Партнер 1.9д в гаранция.4 пъти пропадаше по" пътя "в кръстената от колегите ми "Долината на картерите" и 4 пъти-масло, поксипол и ставаше до следващия път.Накрая ни прибра до домовете,карахме го още 2месеца олепилено,докато дойде ред в сервиза....
Като го смениха тея в сервиза на Пежо в Люлин онемяха-така изглеждаше


Здравейте !
Благодаря на всички. Дупката се оказа от удар от нещо, което полуоската е завъртяла между себе си и корпуса. По всяка вероятност гайка, останала след някой ремонт или твърд черен камък. Затворих я след почистване и обезмасляване с парче неръждаема ламарина, червен силикон и самонарязващи винтове. Вече 10 дни карам - не тече.
Съвет - поглеждайте от време на време за предмети между лявата полуоска и корпуса. Дясната има защитна ламарина. Закривам темата.
Благодаря на всички. Дупката се оказа от удар от нещо, което полуоската е завъртяла между себе си и корпуса. По всяка вероятност гайка, останала след някой ремонт или твърд черен камък. Затворих я след почистване и обезмасляване с парче неръждаема ламарина, червен силикон и самонарязващи винтове. Вече 10 дни карам - не тече.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта