Дупка в корпуса на скор. кутия - AAU 92г.-закрита

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Дупка в корпуса на скор. кутия - AAU 92г.-закрита

Мнениеот gojco » Пон 14 май 2007 11:02


Здравейте!
Идвам от сервиза. Теча ми е от една дупка на скоростната кутия с големина на лешник, в ъгъла пред топуза на лявата полуоска. Полото е 92г., моно бензин 1,0 AAU. В багажника пише trans.code AYZ. Това ли е кода на скоростната кутия и с кои кутии се заменя, без значение 4 или 5 скорости, защото го ползвам само в града. Благодаря!

Последна промяна от gojco на Вто 05 юни 2007 10:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 14 май 2007 18:39


една метална планка налепена със силикон я слагаш върху дупката като теракотна плочка на под и теч няма да имаш. В скоростите няма никакво налягане. Използвай червен или черен силикон все пак са за висока температура. Аз съм нахлепал бял силикон и ми държи чече втора година. При мен теча се появи след смяна на съединител и защото нямам гарнитъра между двигателя и капака на скоростите от там течеше доволно


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 14 май 2007 19:23


И с поксипол ще стане :D .
Също е вариант като за 10ина лева :D :D


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 14 май 2007 23:01


chy написа:И с поксипол ще стане :D .
Също е вариант като за 10ина лева :D :D

Цък , издържа само до +60 градуса целзий , пък корпуса на скоростите си загрява почти колкото антифриза


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 14 май 2007 23:18


Anbuch написа:
chy написа:И с поксипол ще стане :D .
Също е вариант като за 10ина лева :D :D

Цък , издържа само до +60 градуса целзий , пък корпуса на скоростите си загрява почти колкото антифриза

При случка с картер стана,а там е по сериозно-има налягане,има температура....
Пробвано от мен във Банско :D
Монтирахме хотел там,горе долу 2месеца,До обекта път Нямаше-просто кално подобие с оголени огромни камъни.Колата е Пежо Партнер 1.9д в гаранция.4 пъти пропадаше по" пътя "в кръстената от колегите ми "Долината на картерите" и 4 пъти-масло, поксипол и ставаше до следващия път.Накрая ни прибра до домовете,карахме го още 2месеца олепилено,докато дойде ред в сервиза....
Като го смениха тея в сервиза на Пежо в Люлин онемяха-така изглеждаше
:shock :shock


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 14 май 2007 23:31


На самото му "упътване" си пише така ,но щом е изпробвано лично значи става.
Мерси за информацията cry :wink:


gojco
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот gojco » Вто 05 юни 2007 9:25


Здравейте !
Благодаря на всички. Дупката се оказа от удар от нещо, което полуоската е завъртяла между себе си и корпуса. По всяка вероятност гайка, останала след някой ремонт или твърд черен камък. Затворих я след почистване и обезмасляване с парче неръждаема ламарина, червен силикон и самонарязващи винтове. Вече 10 дни карам - не тече. :lol: Съвет - поглеждайте от време на време за предмети между лявата полуоска и корпуса. Дясната има защитна ламарина. Закривам темата.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта