Привет,
Имам питане относно Polo 6N1 1997 1.4 60HP
Когато я купих, смених кабели, свещи, капачка и палец, защото започна да работи неравномерно. Оказа се единият кабел за свещи.
Колата работеше нормално оттогава. Последно време, когато времето се стопли по-сериозно забелязах, че колата когато загрее губи мощност в ниските обороти. За свещи бях сложил 3 полюсни Brisk.
Взех свещи Denso - 1 полюсни, демонтирах Brisk-а и сложих Denso-то. Това, което видях обаче беше масло около дросел клапата, в улея между буксата и дросела имаше масло. При вадене на 1 от свещите установих сериозен нагар, което е било причина за губенето на мощност. Освен това и разхода на гориво в последните 2-3 седмици беше се вдигнал. Колата се кара предимно градско и на къси разстояния, макар да има пътувания на дълги разстояния. Няма съществен разход на масло, може би не повече от 300мл на 2-3К километра.
Свещите са що-горе ОК, освен на 1 от цилиндрите. По-долу прикачвам снимки. При отваряне на капачката няма съществено духане от двигателя.
От какво може да се дължи омасляването около дросел клапата и нагара по свещите? Докато нагарът може да е от гумички на клапани, нямам обяснение за маслото около дросела. Колата не пуши на масло от ауспуха.
VW Polo 6N1 1997 1.4 60HP - цапа свещ и масло около дросела
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Polo 6N1 1997 1.4 60HP - цапа свещ и масло около дросела
да не би да тече антифриз вероятно гарнитура на глава не изключвам и вариант компресия клапани или сегменти хубаво е да я провериш
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Polo 6N1 1997 1.4 60HP - цапа свещ и масло около дросела
tdi fen написа:да не би да тече антифриз
Не е антифриз. Масло е. Антифриз не бара въобще. Масло доливам, но като цяло малко и най-вече след дълги пътувания извънградско на по-високи обороти. Не знам маслото около дросела откъде идва. Да не би да е нещо с картетната вентилация? Сниманите свещи са на около 8К километра.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 6N1 1997 1.4 60HP - цапа свещ и масло около дросела
инжектопляктор написа:[Да не би да е нещо с картетната вентилация?
Почисти я . АЕХ ли е ?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Polo 6N1 1997 1.4 60HP - цапа свещ и масло около дросела
kris11 написа:АЕХ ли е ?
Да. AEX е. Някакви особености ли имат?
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Polo 6N1 1997 1.4 60HP - цапа свещ и масло около дросела
провери компресият от нея може да е и картерното омасляване да се дължи на сегментите или износени или запечени от нагар
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта