VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
Здравейте! Колата е Фолксваген Поло 1998 г. 1.6, 75 к.с. бензин. Колата има газ, но когато я купих се оказа, че има проблем с бутилката и въобще не съм се занимавал да я оправям и карам само на бензин (над 10 години). Проблемът в колата се появява, когато температурите станат под 2°С, пали от 2-3 път,но когато стане под -5-10°С не успява въобще да запали. Проблема е само след като не се кара повече от 8-10 часа (през ноща). Един път като запали после няма никакви проблеми. Не прекъсва, не тресе, има мощност, пали веднага. Лятото няма абсолютно никакъв проблем. Акумулатор е наред, смених температурния датчик, Мап сензор, слагах добавка за почистване на дюзи, дюзите ги чистих миналата зимата, сменена е ламбда сондата, въздушен, горивен, маслен филтър. Някой, ако е имал сходен проблем и е намерил решение, ще съм благодарен да сподели. Приемам и всякакви съвети от всички колеги.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 29 ное 2020 12:37
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: BBY
Re: VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
Проблема е в недостатъчно налягане на горивото. Измери налягането на горивото - трябва да е 2.5-3 бара. Ако не е - сменяй помпата - тя върви с кошницата и нивомера/защо така са решили не знам/.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
Това май е АЕЕ ?? с Бош комп , ане на М.марели . Свали охлюва и огледай за пукнатини, цепнатини, че е пластмасария на години и при едно непалене с "ких" е вероятно появата на пукнатини.
П.П. Охлюва е под тенджерата за въздушния филтър.
П.П. Охлюва е под тенджерата за въздушния филтър.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 29 ное 2020 12:37
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: BBY
Re: VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
kris11 написа:Това май е АЕЕ ?? с Бош комп , ане на М.марели . Свали охлюва и огледай за пукнатини, цепнатини, че е пластмасария на години и при едно непалене с "ких" е вероятно появата на пукнатини.
П.П. Охлюва е под тенджерата за въздушния филтър.
Имал съм същия проблем - решава се с нова бензинова помпа
Re: VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
Пробвай сутрин преди първия старт да откачиш клемата за 10 мин. Ако запали от раз значи 99% компа си прави някакви адаптации, обикновенно така се получава от АГУ-тата ,но ти казваш че не си карал на газ от доста дълго време.Така от разстояние е доста трудно да се каже, дай кода на мотора и нещо от газовата махано ли е?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
Ако е АЕЕ пали от четвърт въртене. Проблемите с клапата му са клатене на обороти ту високи, ту аха да загасне и пак високи.
С комп Марели адаптация мисия невъзможна
С комп Марели адаптация мисия невъзможна
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 29 ное 2020 12:37
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: BBY
Re: VW Polo 1998 1.6, 75 к.с. - Проблем с първото паленето през зимата
kris11 написа:Ако е АЕЕ пали от четвърт въртене. Проблемите с клапата му са клатене на обороти ту високи, ту аха да загасне и пак високи.
С комп Марели адаптация мисия невъзможна
Не е невъзможна
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта