Полото умря ... пак

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Myxa-TePoPuCT
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 11 май 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Полото умря ... пак

Мнениеот Myxa-TePoPuCT » Пон 25 юни 2007 14:10


Здравейте на всички!
Ами проблема е следния:
тръгвам, дигнах някаде към 90-100 и пуснах по инерция. Дотук добря, но по едно време видях как оборотите паднаха и колата загасна.Опитах да запаля, запали и пак загасна, и така няколко пъти. Помислих че бензина ми е свършил, заредих ама пак неще да запали.
единствената причина която ми идва на ум е да е бил свършил бензина и после да съм е задавил колата.
Махнах свещите ( бяха сухи ) и оставих колата така. След малко ще слезна да видя дали ще запали, но ако не успее ?
Та ако се сещате нещо друго от което може да е , помагайте.
мотора е 1.3 HK карбураторче ...
Преди ... 2 седмици някаде му сменихме чукче и палец и беше при елконджия и си работеше идялно до преди 1 час.
Не ми стигат всичките проблеми дет са ми на главата, та ся и половера ма изостави и направо полудявам.




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 25 юни 2007 14:27


колега, провери дали има искра на свещите - така или иначе си ги свалил :idea: ако има - провери дали горивната помпа ти подкачва бензин :roll: на първо време това се сещам :roll:


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пон 25 юни 2007 15:09


виж си кондензатора, ако чукчето и палец са здрави :!:


novia
Мнения: 330
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот novia » Пон 25 юни 2007 15:16


Коя година ти е полото?


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Пон 25 юни 2007 15:22


novia написа:Коя година ти е полото?


Човекът си го е написал - 1985.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пон 25 юни 2007 15:51


Да не е не6то проблема във карбуратора да се е запушил или (ако е имало малко бензин помпата да е изгоряла че са чъвствителни на това) ако е електрическа де.


Потребителски аватар
Myxa-TePoPuCT
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 11 май 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myxa-TePoPuCT » Пон 25 юни 2007 16:46


много странна работа ..., помпата работи, във филтърчето дето е до карбуратора, има бензин и скоро е сменян(филтъра), ток има...
сложих свещите, въртя въртя - не запали, теглих му една майна и викам последно пробвам и зарязвам колата ... и тя зе че запали.
к'во беше това нещо , не знам ..запали и си се изфорсира без никакъв проблем.. странна работа е това нещо наречено автомобил. Иначе обмислям варянт за ладов карбуратор. Дали ще е по добре ?


Потребителски аватар
budimir
Мнения: 104
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот budimir » Пон 25 юни 2007 17:55


Това ако е двигателя и карбуратора като на четиритактовият Вартбург, едно време при мен се е случвало от боклук в един от жигльорите. Продухване и тръгва. Да не ти е менте филтърчето преди карбуратора или от отайките в резервоара да си го затлачил. А това с ладов карбуратор за първи път го чувам, ама знае ли човек.


Потребителски аватар
Myxa-TePoPuCT
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 11 май 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myxa-TePoPuCT » Пон 25 юни 2007 22:00


Възможно е да е засмукало нещо от утайката в резервоара, затова не се бях замислил, но пък както си седи и изведнъж да запали ... много странно ми звучи.А това за ладовия карб, тука във форума бях чел нещо , но не разбрах струва ли си да се прави такова нещо, и какви за ползите от него..

А относно резервоара, метален ли е при мойто поло ? и евентуално от ква кола ще стане резервоар, че така не е хава да се кара, не знаеш каде ще умре колата ..


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 26 юни 2007 10:33


комутатор или бобина


Потребителски аватар
Myxa-TePoPuCT
Мнения: 11
Регистриран на: Пет 11 май 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Myxa-TePoPuCT » Вто 26 юни 2007 11:32


бобината като гледам е сменята скоро, защото е значително по лъскава от другите части по двигателя и около него... остава комутатора да проверя по някакъв начин или направо да го сменям..



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта