Вече 15000км карам Т4 2,4 дизел със светнала лампа на маслот

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Вече 15000км карам Т4 2,4 дизел със светнала лампа на маслот

Мнениеот Б100 » Вто 31 юли 2007 20:55


Вече 15000км карам Т4 2,4дизел със светнала лампа на маслото .Купих го миналата година от Германия.Още там ми светна лампата на маслото и не само тя ми вгорчи живота а и един зумер ритмично се опитваше да ми унищожи нервната система.След консултации с тамошни специалисти се реши че проблема е електрически, но аз все пак му смених маслото в сервиз и смело потеглих за Бг.Tук му купих нови датчици и отново му смених маслото с по висок вискозитет- Лики Моли 20w40.Проблема си остана.Междувременно установих че са ми дали не каквито трябва датчици.Това ме заблуди и така го карах до скоро когато вече му сложих
съответните датчици за налягане се разбра голата истина а именно че налягане в магистралата където са монтирани и датчиците няма.Предприех сваляне на картера,маслена помпа, маслен филтър,охладител на маслото,продухване с 8atm. сгъстен въздух,наливане до горе с газ за горене.За момент се оправи и вдигна 1,5 bar на празен ход и 4 bar при 2500 оборота но за съжаление само за момент.За сведение при филтъра бе измерено налягане на маслената помпа над 6 bar.Буса е 1991г.дизелов двигател тип AAB Колеги, дето се казва помогнете кой с каквото знае по въпроса.Предварително благодаря на тези които евентуално ще се отзоват на моя зов за помощ.




Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Вто 31 юли 2007 22:42


корави машини еййййй....
тва 15 000 без мазане на разпределителя горе си не е шега работа :shocked



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта