:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

проблем с заключването на резервоара

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

проблем с заключването на резервоара

Мнениеот rosbul » Пон 02 юли 2007 23:01


Някои имал ли е подобен проблем и знае ли как се решава,
когато заключа колата резервоара се отключва и обратното,
когато я отклуча се заключва резервоара. Погледнах компресорчето и ми се стори нормално когато завартя ключа да се заклучи колата засмуква и пребира палците на вратите но пребира и щеката на резервоара и по този начин отклучва капачката. :roll:




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 03 юли 2007 7:13


другия начин на решаване на проблема е една капачка от голф 2 и на ключар да пренареди патрона по твоя ключ моито нищо че се заключва капака за резервоара съм сменил и капачката имаче малко захар в резервоара и става голям проблем


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с заключването на резервоара

Мнениеот GAD » Вто 03 юли 2007 10:55


rosbul написа:Някои имал ли е подобен проблем и знае ли как се решава,
когато заключа колата резервоара се отключва и обратното,
когато я отклуча се заключва резервоара. Погледнах компресорчето и ми се стори нормално когато завартя ключа да се заклучи колата засмуква и пребира палците на вратите но пребира и щеката на резервоара и по този начин отклучва капачката. :roll:


Колега, машинката ти е обратна. В началото са произвеждали Поло с леко бъгави машинки (моята е такава). Проблема е че обема управляващ заключването/отключването е от страната на мембраната от която е шиша. Това означава, че вакуума/налягането се затваря между мембраната и силиконовото уплътнение на шиша, което рано или късно се скапва....


Тези машинки заключват на вакуум... Явно след време са се усетили, че на това уплътнение не може да се разчита (аз лично сменях 2) и са обърнали машинката така че да заключва под налягане, респективно работния обем е зад шилото...

Твоята явно е подменяна но не със същата и оттам идва проблема... Ако е на ваккум и решиш да я продадеш даже само уплътнението... аз ще я купя....

Мисля, че от тази картинка ще ти се изясни. Показва машинка работеща на налягане... А това червеното е проблемното уплътнение, което е монтирано на един голям диаметър (пластмасовия корпус на машинката) и един малък диаметър (шиша). За скапването на уплътнението допринася и постиоянното движение на шилото...

Изображение


Потребителски аватар
rosbul
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 02 юли 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

re-GAD

Мнениеот rosbul » Вто 03 юли 2007 21:34


GAD-Съгласен сам с теб за това което ми обесняваш така прилежно но би ли ми казал какво да направя в случая ти като смени машинката оправи ли се значи тои компресора или духа или смуче какво го кара да обрашта налягането от духане кам сму4ене заштото когато избутва палците духа и избутва щеката а тябва нешто да го обрашта да смуче докато духа а относно продажбата ако стане така че тази да ми се окаже ненужна БИХ ти я продал но чакам разрершение за сега.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта