rosbul написа:Някои имал ли е подобен проблем и знае ли как се решава,
когато заключа колата резервоара се отключва и обратното,
когато я отклуча се заключва резервоара. Погледнах компресорчето и ми се стори нормално когато завартя ключа да се заклучи колата засмуква и пребира палците на вратите но пребира и щеката на резервоара и по този начин отклучва капачката.

Колега, машинката ти е обратна. В началото са произвеждали Поло с леко бъгави машинки (моята е такава). Проблема е че обема управляващ заключването/отключването е от страната на мембраната от която е шиша. Това означава, че вакуума/налягането се затваря между мембраната и силиконовото уплътнение на шиша, което рано или късно се скапва....
Тези машинки заключват на вакуум... Явно след време са се усетили, че на това уплътнение не може да се разчита (аз лично сменях 2) и са обърнали машинката така че да заключва под налягане, респективно работния обем е зад шилото...
Твоята явно е подменяна но не със същата и оттам идва проблема... Ако е на ваккум и решиш да я продадеш даже само уплътнението... аз ще я купя....
Мисля, че от тази картинка ще ти се изясни. Показва машинка работеща на налягане... А това червеното е проблемното уплътнение, което е монтирано на един голям диаметър (пластмасовия корпус на машинката) и един малък диаметър (шиша). За скапването на уплътнението допринася и постиоянното движение на шилото...
