Оборотите не са стабилни,когато колата е студена

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Оборотите не са стабилни,когато колата е студена

Мнениеот BastunSelski » Чет 05 юли 2007 15:59


Колата е Ибиза 1.4 АЕХ двигател. Оборотите,когато е студена са над 900 и колата се самофорсира до към 1100 оборота. Това го прави само когато е студена.Т.е. като си загрее над 70 С оборотите на колата стават 700-750 и стрелката си се заковава.
Термостата ми е развален,ама това значи,че само по-трудно ще загрява ,а не да играят оборотите.




Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 05 юли 2007 17:06


ми колега нормално е когато колата е студена да са ти по високи оборотите нали все пак има смукач


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Чет 05 юли 2007 17:48


asengamalov написа:ми колега нормално е когато колата е студена да са ти по високи оборотите нали все пак има смукач
:да: :да: :да:
макар че тези обороти които пишеш ми се струват малки..... :?


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Чет 05 юли 2007 17:54


Аз не се притеснявам,че са 900 оборотите на студен двигател,а че има едно много дразнещо самофорсиране,докато загрее до 70 С.Та за тва питам от какво може да е?


Потребителски аватар
bilder
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bilder » Чет 05 юли 2007 21:53


Дали пък не ти е тръгнало и на теб дроселчето :idea:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 06 юли 2007 7:06


900 трябва да са и на топъл двигател може дросела или топлиния датчик -при топъл двигател махни маркуча за топлия въздух идващ от изпускателните колектори и виж оборотите ако са 900 -значи датчика в тръбата на филтъра а дигна ли разхода


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Пет 06 юли 2007 8:57


Дросела,кабелите за свещите и самите свещи са нови. Пак и дросела май не го е*е дали двигателя е топъл. При развален дросел си играят и при топъл и при студен двигател(даже при студен не играят толкова).А при мен е обратното - само при студен,не повече от 2-3 мин.,докато влезе в бялата зона стрелката(50-70 С).
Нямам го този маркуч,карам си без него.Мастър Ваското каза,че нема смисъл от него...

Изображение

Последна промяна от BastunSelski на Пет 06 юли 2007 14:12, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 06 юли 2007 9:12


там ти е грешката там видял ли си вътре един датчик тои дава инфо на компа и го шашка служи и виж а маистора-без коментар


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Пон 09 юли 2007 10:02


Изображение
Къде се намира този датчик?
А за майстора,верно си е без коментар,той е най-добрия!!! :respect



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта