Скоростната или Педала

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
agent83
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Скоростната или Педала

Мнениеот agent83 » Съб 23 юни 2007 20:02


Здрвейте момчета.

Надявам се някои тук да ме насочи в решаването на един проблем.


Предтекст: Имам книжка от 3 месеца и кола от 2. НЕ съм никак на ясно как трябва да се държи и ръмжи едно Поло 95 с двигател 1043 като моето, но....

Усещах съединителя отдавна твърд при каране в задръстване...

Вчера както си завивам и превключвам от 1-ва на 2-ра и скоростния лост както излезе и повече никъде не влизаше. Сякаш съединителя не е натиснат. Отбих, загасих я и тогава си влизаше навсякъде. Запалих и пак същия проблем. Никъде не влиза, дори на първа. От 4-5 опит със палене и гасене помежду им стана....

Задната също често влиза трудно. С онзи познат на всички ни от татковите москвичи звук. Гррррррррр.

Вие как мислите, къде е проблема?




Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 23 юни 2007 21:20


ами колега щом при запаелн двигател не ще да вклучи, значи нещо им става на синхонизаторите.
Ама пак от друга страна ги скапеш всички наведнъж е много съмнително.

А съединиля ти отлепяли поне. Имаш ли полусъединител?
Пример при спрял двигател и вклучваш на 1-ва и държиш съединителя натиснат! Завъташ клуча колата трябва запали без да подскочи напред!

Друго което се сещам като възможност е ако си със само реголищо се жило на съдинителя, то да изтърва, ама много смело предположение.

Може и все пак да напишеш какво поло караш все пак!


agent83
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пример при спрял двигател и вклучваш на 1-ва и държиш .....

Мнениеот agent83 » Съб 23 юни 2007 21:50


Ех, отзова се някой. :) Супер.
Поло 95 г., Обем на двигателя 1043к.м., бензин.

Не мога сега да тествам нищо, защото тя случката се случи на пътя и след процедурата, която описах по-горе сега скоростите се включват нормално... Малко е тъпо така и ако някой не е имал подобна случка, няма да може да ми се помогне. Ще трябва да ходя на service,а там като ме видят какъв сам новак и яко ме мятат по върбите.

Исках да знам дали симптомите не са предвестник на някой голям проблем.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Съб 23 юни 2007 21:55


Ами колега иди в един от клубните сервизи. И най добре при niksi, че има канал и да ти провери дали имаш масло в скоростната котия и какво е.

На мен ми се случвало на Форд скорстната наблъскана със минерално масло а тряваше да е синтетика и на път се случи да не иска да изклучи 4-та скорост.


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Вто 26 юни 2007 9:35


От сега ти казвам колега, съдинител! Миналата седмица точно на Народното събрание с регуировчика ми се случи. Добре че бях изключил от скорост и като да вкарам 1ва - няма никой, се едно няма скорости и направих едно задръстване....... никой не слезна да ми помогне да избутам колата, защото аз идвах от към DHL офиса отзад на коня с муцуна към Парламента и е едно леко баирче, но сам не можах да я избутам, та регулировчика спря движението и ми помогна да я избутаме, след това я теглихме до сервиза и се оказа целия съединител плюс жилото на съединитля. Цялата процедура ми излезна към 450 лева. Съединител ЛЮК, феродов диск - Закс.

Симптоми: Като е включен мотора няма скорости, а като е загасен включва всички. Успех!!


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 26 юни 2007 10:49


BaHko написа:От сега ти казвам колега, съдинител! Миналата седмица точно на Народното събрание с регуировчика ми се случи. Добре че бях изключил от скорост и като да вкарам 1ва - няма никой, се едно няма скорости и направих едно задръстване....... никой не слезна да ми помогне да избутам колата, защото аз идвах от към DHL офиса отзад на коня с муцуна към Парламента и е едно леко баирче, но сам не можах да я избутам, та регулировчика спря движението и ми помогна да я избутаме, след това я теглихме до сервиза и се оказа целия съединител плюс жилото на съединитля. Цялата процедура ми излезна към 450 лева. Съединител ЛЮК, феродов диск - Закс.

Симптоми: Като е включен мотора няма скорости, а като е загасен включва всички. Успех!!


добре де аз пак не разбрах явно ситоациат е същата. Ама като стана това сиединителя отляпяше ли, имаше ли полу съединител.

Пробвали при загасен двигател да включиш 1-ва и да запалиш със натиснат съединител и да отпуснесх бавно докат тругне. Все е вариант, ако не вземе да се мята колата, по-добър от бутането


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Вто 26 юни 2007 23:27


колега саединителя ти е отишъл. обикновено при задръстваня се получава така защото колата е много загряла а пък и постоянно тръгнеш спреш и тои отказва по добре ходи до някои сервиз в които могат да те диагностицират добре.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 27 юни 2007 8:24


колата плаче за нов съединител ако се разминеш само с феродов и притискателен диск пак добре да не е отишъл и огледалния ,че тогава става наистина дебело като цена


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 27 юни 2007 19:45


anonimko написа:колата плаче за нов съединител ако се разминеш само с феродов и притискателен диск пак добре да не е отишъл и огледалния ,че тогава става наистина дебело като цена

Не стряскай колегата така.
Може пък и само с феродов да се размине - каквото сабя покаже


milevkn
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот milevkn » Пет 29 юни 2007 12:41


Колеги и аз имам същия проблем и писах за съвет. Та значи смених целия съединител и превключването стана по-добро, но когато колата загрее започват пак да включват трудно скоростите. С автоматично саморегулиращо жило съм и вече се притеснявам да не счупя нови съединител. Интересно когато колата е студена включва перфектно всички скорости. Помогнете.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пет 29 юни 2007 12:51


milevkn написа:Колеги и аз имам същия проблем и писах за съвет. Та значи смених целия съединител и превключването стана по-добро, но когато колата загрее започват пак да включват трудно скоростите. С автоматично саморегулиращо жило съм и вече се притеснявам да не счупя нови съединител. Интересно когато колата е студена включва перфектно всички скорости. Помогнете.

ама сменил си феродов и притискателен а лагерчета а огледалния вси4ко ли смени


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Пет 29 юни 2007 14:08


най-добре сменяи съединителя комплект феродов притискателен диск и лагера на опашката всичко-200лв


milevkn
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот milevkn » Съб 30 юни 2007 16:57


Абсолютно всичко съм сменил и пак. КАКВО ДА ПРАВЯ?


Потребителски аватар
Jikata
Мнения: 133
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 15:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jikata » Вто 03 юли 2007 21:59


Темата стана много интересна, който има наблюдения да споделя :!:
UP :arrow:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 03 юли 2007 22:19


Баси.....
Няма логика - огледалния ако е износен ще боксува :?
Сигурен ли си, че к-та е за твоя мотор?
И накрая остава жилото май - нещо пружината да е дала фира (поомекнала)
Ако съединит е ок - сменяй жилото - то друго няма.
Други мнения?!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта