Колата държи 2000 оборота. При рязко изфорсирване до 4000 об. падат до 1000 и се закрепят на това положение до следващо подаване на газ.
Дроселовата клапа я почистихме, но няма подобрение.
Пробвахме с друга която е 1:1 с оригиналната , но имаше разлика само в захващането на жилото за газта и проблем нямаше с оборотите, но не ставаше да се кара с нея защото жилото идва доста дълго с нея.
Днес пробвахме друга - същата като оригиналната , но и с нея оборотите бяха високи с тази разлика, че не падат при рязко изфорсирване до 4000 об. както при оригиналната.
Някакви идейки???
10Х

Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Преправяне на жилото? 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
doc_j написа:Преправяне на жилото?
Адаптиеане на VAG-COM



- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Koksan написа:doc_j написа:Преправяне на жилото?
Адаптиеане на VAG-COM![]()
![]()
Точно това направихме и сега е добре, но клапата без тва си тръгнала вече и трябва да се търси нова.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
driver написа:Koksan написа:doc_j написа:Преправяне на жилото?
Адаптиеане на VAG-COM![]()
![]()
Точно това направихме и сега е добре, но клапата без тва си тръгнала вече и трябва да се търси нова.
какво ще рече тръгнала? Щом сега работи, значи нищо и няма!


- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
На старата ми кола, която беше Поло 1,4 16V само един единствен път е имала проблем с оборотите и това беше в началото, като я купих. Мина диагностика, почистване и от тогава само 100 октана бензин от ОМV и две години без да имам грам проблем с оборотите. Сега я кара колегата Garchev, но за бензина който сипва той да каже дали има проблем.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
След диагностиката оборотите на празен ход са точно 1000, които според мен са си височки все още, но на фона на 2000 -2300 об са си добре. От време на време се менят но до около 1200 стигат максимум и пак падат до 1000, но рядко. Майсторите са казали на моя човек /на който е Полото всъщност/, че клапата му е за смяна и че са ги оправили горе долу оборотите, но не се знае до кога ще кара така.
Сега моя човек се оглежда за нова читава клапа и ако изпадне ще я сменя направо.
п.п
Имаме ВАГ КОМ, с всичко необходимо за диагностика, но е на английски и не знам кое къде се пипа за тая клапа. Ако нкой може да помогне да казва как да си я оправяме в домашни условия.
Закачали сме Полото и грешки нямаше преди диагностиката в BOSH сервиза в Ст. Загора.
Сега моя човек се оглежда за нова читава клапа и ако изпадне ще я сменя направо.
п.п
Имаме ВАГ КОМ, с всичко необходимо за диагностика, но е на английски и не знам кое къде се пипа за тая клапа. Ако нкой може да помогне да казва как да си я оправяме в домашни условия.
Закачали сме Полото и грешки нямаше преди диагностиката в BOSH сервиза в Ст. Загора.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Значи за адаптация на AFH мотор правиш следното:
1. Закачаш колата и влизаш в 01.Engine
2. Избираш - Measuring Blocks - 08 - ще ти се покажат 3 реда и пред тях по 3 кутийки за писане
3. На първата кутийка или пишеш или със стрелкичката даваш нагоре до 01 Канал - така ще ти изпише някакви стойности (0 и т.н. защотото двигателя не е запален)
4. докато си на този канал ... даваш отдолу посредата "Switch to Basic Settings" и гледаш да не пипаш педала на газта! Ще започне да се чува едно бръмчене от дроселовата клапа и ще се мърда самичка .... оставате я около 1 мин без да пипате нищо ... Наистина нищо!
5.натискаш пак отдолу по средата надписа който се е сменил на "Switch to Measuring Blocks"
6. Затваряш модулите до началото на VAG COM ...
По принцип е това, но бих посъветвал, това да с енаправи на студен двигател, и след като се свърши ... палите колата и без да пипате газта .. .ВАЖНО Е ДА НЕ ДОКОСВАТЕ ПЕДАЛА ... я оставате да поработи докато загрее на 90 градуса... 5-6 мин.
Така би трябвало да се оправи, но се молете само тия в сервизите, в които сте я карали, да не са изкривили дроселовата клапа, както обичат да правят "ГЛУПАЦИТЕ" за да регулират оборотите на празен ход ... което е СМЕШНО
Поздрави!
1. Закачаш колата и влизаш в 01.Engine
2. Избираш - Measuring Blocks - 08 - ще ти се покажат 3 реда и пред тях по 3 кутийки за писане
3. На първата кутийка или пишеш или със стрелкичката даваш нагоре до 01 Канал - така ще ти изпише някакви стойности (0 и т.н. защотото двигателя не е запален)
4. докато си на този канал ... даваш отдолу посредата "Switch to Basic Settings" и гледаш да не пипаш педала на газта! Ще започне да се чува едно бръмчене от дроселовата клапа и ще се мърда самичка .... оставате я около 1 мин без да пипате нищо ... Наистина нищо!
5.натискаш пак отдолу по средата надписа който се е сменил на "Switch to Measuring Blocks"
6. Затваряш модулите до началото на VAG COM ...
По принцип е това, но бих посъветвал, това да с енаправи на студен двигател, и след като се свърши ... палите колата и без да пипате газта .. .ВАЖНО Е ДА НЕ ДОКОСВАТЕ ПЕДАЛА ... я оставате да поработи докато загрее на 90 градуса... 5-6 мин.
Така би трябвало да се оправи, но се молете само тия в сервизите, в които сте я карали, да не са изкривили дроселовата клапа, както обичат да правят "ГЛУПАЦИТЕ" за да регулират оборотите на празен ход ... което е СМЕШНО
Поздрави!
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Koksan написа:Значи за адаптация на AFH мотор правиш следното:
1. Закачаш колата и влизаш в 01.Engine
2. Избираш - Measuring Blocks - 08 - ще ти се покажат 3 реда и пред тях по 3 кутийки за писане
3. На първата кутийка или пишеш или със стрелкичката даваш нагоре до 01 Канал - така ще ти изпише някакви стойности (0 и т.н. защотото двигателя не е запален)
4. докато си на този канал ... даваш отдолу посредата "Switch to Basic Settings" и гледаш да не пипаш педала на газта! Ще започне да се чува едно бръмчене от дроселовата клапа и ще се мърда самичка .... оставате я около 1 мин без да пипате нищо ... Наистина нищо!
5.натискаш пак отдолу по средата надписа който се е сменил на "Switch to Measuring Blocks"
6. Затваряш модулите до началото на VAG COM ...
По принцип е това, но бих посъветвал, това да с енаправи на студен двигател, и след като се свърши ... палите колата и без да пипате газта .. .ВАЖНО Е ДА НЕ ДОКОСВАТЕ ПЕДАЛА ... я оставате да поработи докато загрее на 90 градуса... 5-6 мин.
Така би трябвало да се оправи, но се молете само тия в сервизите, в които сте я карали, да не са изкривили дроселовата клапа, както обичат да правят "ГЛУПАЦИТЕ" за да регулират оборотите на празен ход ... което е СМЕШНО
Поздрави!
Всичко това го направихме даже няколко пъти, но оборотите не падат по-малко от 1200 ???
Има ли начин с ВАГ КОМ-а да се настроят на около 850 примерно?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Моето мнение е да я оставиш да си "почине" компа от издевателствата за около месец и тогава да правиш каквото ще правиш. Само си провери предварението да не би то да го кара да влиза в авариен или сервизен режим вследствие на качествените бензини. 

Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Некво кабелче беше при мен,май вакумен нещо от пред при двигателя 

- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
Оказа се че някой Убавец е откачил ламбдата незнайно защо. Сега след като я включихме, барнахме малко делкото оборотите си дойдоха на мястото.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Високи обороти POLO 1,4 16V 101 hp.
driver написа:Оказа се че някой Убавец е откачил ламбдата незнайно защо. Сега след като я включихме, барнахме малко делкото оборотите си дойдоха на мястото.
Дроселова клапа си е напъно наред, сега си работи безпроблемно.
Просто колата трябва да я барне правилния човек, който наистина си разбира от работата и всичко си идва на мястото.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта