значи, по някога като запаля и уредите ми не работят(парно,климатик,фарове,мигачи,чистачки.....)
трябва да я загася и пак да запаля за да се оправи, какво може да е?
на всичкото отгоре сутринта акумолатора беше паднал, като не съм я палил 1 ден! завъртях ключа и всичко угасна, нулираха се часовника и дневния километраж



проблем с токовете
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
пакетния ключ е контактния ключ като се свали волана и всички кори около волана ще видиш самия контактния ключ където влизат кабелите в една пласмаса с клеми -тя е за смяна при мен го правеше само че при въртене на стартер един път завърти един път неще .ако я сменяш вземи от 30 лв че има и по 10 -за нищо не стават
- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Когато ти прави тези номера най-вероятно е от ключа или от разтоварващото реле. Ключарите можели да оправят ключа за 10 лв и 15 минути.
На клемите на ключа има следните напрежения:
30-червен-12V от акумулатора
50-червен с черно - 12V на стартер
Х-жълт с черно - 12V на контакт, 0V на стартер
15-чер - 12V на контакт и на стартер.
Ако напреженията са такива когато се магарясва - проблема не е в ключа.
На клемите на ключа има следните напрежения:
30-червен-12V от акумулатора
50-червен с черно - 12V на стартер
Х-жълт с черно - 12V на контакт, 0V на стартер
15-чер - 12V на контакт и на стартер.
Ако напреженията са такива когато се магарясва - проблема не е в ключа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта