Нормален ли е този луфт.
Нормален ли е този луфт.
Преди година имах този проблем с един Пасат. Сега го имам същия с Полото: когато колата се спуска (мотора работи като спирачка) и се подаде по-резко газ се получава удар от обиране на някаква сумарна хлабина от двигателя до колелата. Изключвам като причина тампоните под мотора - те са добре. Наивно се надявам, че пружините на диска на съединителя не са счупени - би трябвало да има някакъв шум при движение или друга индикация. Хлабините от шлици и зъбни колела имат малък дял в общата хлабина. На място, на равен терен, с включена първа скорост, когато колата се мести ръчно напред и назад свободния ход е около 30 милиметра, което не ми се вижда много, като имам предвид колко много са звената във веригата. И въпрки това...Моля колегите да споделят опит и идей за което им благодатя предварително.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Сега , отиваш в някой сервиз за проверка на окачването 5 лв струва (в Хасково) НАВСЯКЪДЕ. Хората я качват на канал и с едни щанги се опитват да я повдирнат от къде ли не - всичко и си изпява пущината!
Можеш и сам да направиш една проверка (ще ти трябва и втори човек де) ,но няма да разбереш къде точно е проблема. - Дурпаш яко ръчната и заточваш: ту първа-ту задна. Дугият човек в това време гледа предните колела -трябва да не мърдат напред-назад спрямо калниците!
Аз като си взех първото поло, (вообще не разбирах от коли тогава и го купих заради милите му очи(фарове) толкова му беше зле окачването ,че като съм на скорост завиваше наляво ,а като изключа от скорост и се спусках по надолнище дърпаше надястно. Нови носачи барабар с шарнирите и втулките и работата заспа.
Не карай така ,а вземи мерки защото ако е някой шарнир и минеш през по-голяма дупка ,гумата от вретикално положение застава в хоризонтално и в зависимост от скороста ти .... се сещаш колко "мазано" ще стане
Можеш и сам да направиш една проверка (ще ти трябва и втори човек де) ,но няма да разбереш къде точно е проблема. - Дурпаш яко ръчната и заточваш: ту първа-ту задна. Дугият човек в това време гледа предните колела -трябва да не мърдат напред-назад спрямо калниците!
Аз като си взех първото поло, (вообще не разбирах от коли тогава и го купих заради милите му очи(фарове) толкова му беше зле окачването ,че като съм на скорост завиваше наляво ,а като изключа от скорост и се спусках по надолнище дърпаше надястно. Нови носачи барабар с шарнирите и втулките и работата заспа.
Не карай така ,а вземи мерки защото ако е някой шарнир и минеш през по-голяма дупка ,гумата от вретикално положение застава в хоризонтално и в зависимост от скороста ти .... се сещаш колко "мазано" ще стане

Случая е по-комплициран защото предницата е проверена, макферсоните са нови и не става дума за някаква катафалка, а за много добре работеща кола. Пасата за който споменах носи този проблем от покупката на 90000 км. до сега - 140000 км. и тези 50000 км. наи-малко щяха да скапат гумите ако имаше нещо по предницата. Просто ми се иска да разбера каква е причината и дали не става въпрос за старческа болест по VW колите.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта