Нормален ли е този луфт.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нормален ли е този луфт.

Мнениеот abcd » Чет 25 окт 2007 16:38


Преди година имах този проблем с един Пасат. Сега го имам същия с Полото: когато колата се спуска (мотора работи като спирачка) и се подаде по-резко газ се получава удар от обиране на някаква сумарна хлабина от двигателя до колелата. Изключвам като причина тампоните под мотора - те са добре. Наивно се надявам, че пружините на диска на съединителя не са счупени - би трябвало да има някакъв шум при движение или друга индикация. Хлабините от шлици и зъбни колела имат малък дял в общата хлабина. На място, на равен терен, с включена първа скорост, когато колата се мести ръчно напред и назад свободния ход е около 30 милиметра, което не ми се вижда много, като имам предвид колко много са звената във веригата. И въпрки това...Моля колегите да споделят опит и идей за което им благодатя предварително.




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 25 окт 2007 17:44


Сега , отиваш в някой сервиз за проверка на окачването 5 лв струва (в Хасково) НАВСЯКЪДЕ. Хората я качват на канал и с едни щанги се опитват да я повдирнат от къде ли не - всичко и си изпява пущината!
Можеш и сам да направиш една проверка (ще ти трябва и втори човек де) ,но няма да разбереш къде точно е проблема. - Дурпаш яко ръчната и заточваш: ту първа-ту задна. Дугият човек в това време гледа предните колела -трябва да не мърдат напред-назад спрямо калниците!
Аз като си взех първото поло, (вообще не разбирах от коли тогава и го купих заради милите му очи(фарове) толкова му беше зле окачването ,че като съм на скорост завиваше наляво ,а като изключа от скорост и се спусках по надолнище дърпаше надястно. Нови носачи барабар с шарнирите и втулките и работата заспа.
Не карай така ,а вземи мерки защото ако е някой шарнир и минеш през по-голяма дупка ,гумата от вретикално положение застава в хоризонтално и в зависимост от скороста ти .... се сещаш колко "мазано" ще стане :cry:


abcd
Мнения: 167
Регистриран на: Съб 22 юли 2006 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот abcd » Чет 25 окт 2007 21:49


Случая е по-комплициран защото предницата е проверена, макферсоните са нови и не става дума за някаква катафалка, а за много добре работеща кола. Пасата за който споменах носи този проблем от покупката на 90000 км. до сега - 140000 км. и тези 50000 км. наи-малко щяха да скапат гумите ако имаше нещо по предницата. Просто ми се иска да разбера каква е причината и дали не става въпрос за старческа болест по VW колите.


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Чет 25 окт 2007 22:28


Ми може от скорости да е, ама малко вероятно, по-скоро тампони по двигателя, могат да излгеждат добре, ама те просто слягат...


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 26 окт 2007 2:03


abcd написа:дали не става въпрос за старческа болест по VW колите.

Не :!:
Проблема е в окачването (то не включва само макферсони) :!: Отиди другаде да ти проверят предницата :!: Може и да криви от калпава гума (размени гумите),ама ако е от гума пък няма да усещаш луфта



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта