Полото няма мощност в баира съвет???!?
Полото няма мощност в баира съвет???!?
Здравейте от един месец имам поло 1000 кубика 97 година моно но имам чувство че тая кола нешто не варви както трябва няма никаква мощност в баира или при потегляне дали е от кубатурата така ли варвят тия двигатели каръл съм и фиеста 1.1 но не е така като натисна гас примерно на 2-ра не набира ами се чува едно бучене от двигателя се едно е запушена филтри си4ко е сменено даже и гуми не ще да преварти компресия ли да меря от моното ли е ? незнам
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Според характеристиките на двигателите полото трябва да върви малко повече от фиестата ,макар и двата двигателя да са по 50 конски сили. Като килограми полото е по-тежко с около 50 кг ,но това е пренебрежително малко и според мен има някакъв проблем ,я с двигателя ,я с моното. На мен първото което ми идва на ум е тампона на моноинжекцията (една гума към 1 см дебела ,дето уплатнява връзката между горивната камера и дроселовата клапа. На нея има и една метална стойка която придържа жилото на газта) Яко натискаш и клатиш наляво-надясно кутията на въздушният филтър и трябва да няма никаква промяна на оборотите ако всичко е наред. Най добре се проверява с пръскане отвън на тампона с някаква течност (не зная каква) и ако пропуска ,се засмуква течноста през тампона и колата направо гасне
Но както казва колегата по-горе : вариянтите са доста
Но както казва колегата по-горе : вариянтите са доста
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
това бучене на двигателя може да идва и от лагерите на коляновия вал-прегрявана така на един приятел взе директно от един автовоз и като смени филтри масла се получи същото -като отвори главата - крива на четири места гарнитурата лепната с селикон и го върнаха в първи клас -лагери шлаиф гумички и сигменти не че искам да те плаша но има и такива случай ако италински внос 

дд
малее ужас ако е така трябва да я продавам и моита е италианка мале как са ме прегорили тия джамбази даже и тотал няма на километража сигурно саа го върнали ццц като и подам на 2ра по рязко газ и брам4и като москвич с газоваanonimko написа:това бучене на двигателя може да идва и от лагерите на коляновия вал-прегрявана така на един приятел взе директно от един автовоз и като смени филтри масла се получи същото -като отвори главата - крива на четири места гарнитурата лепната с селикон и го върнаха в първи клас -лагери шлаиф гумички и сигменти не че искам да те плаша но има и такива случай ако италински внос

- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
щом няма total значи някои неграмотник се е мъчил да промени километрите обикновено става с комп и се копират данните от друго поло и се слагат на което трябва за сега не бързаи докато не надуе гарнитура и тогава ако решиш прави като за себе си иначе добавка в маслото да не се чува този шум и продаваи ако я оставиш и смениш всичко по двигателя ще ти излезе около 400лв с работата така направи същия приятел и ще я кара докато цената и стане 1000лв
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Абе хора, как така наизуст го пратихте почти за основен ремонт
Първо се ходи на качествен сервиз за диагностика и после му се мисли! Описания симптом е както при мен когато ми сложиха газовата уредба. Бяха завили вентила за количеството на газта, колата вървеше що годе прилично по равното, а на нанагорнището по магистралата карах в лентата за каруци(аварийната)
и имаше това бучене на двигателя. Като оправиха подаването на гориво и заспа!
Същото може да е и когато на двигателя не му достига бензина, върви на равното, а понанагорнището се мъчи, тъй като горивната смес има повече въздох отколкото гориво!

Първо се ходи на качествен сервиз за диагностика и после му се мисли! Описания симптом е както при мен когато ми сложиха газовата уредба. Бяха завили вентила за количеството на газта, колата вървеше що годе прилично по равното, а на нанагорнището по магистралата карах в лентата за каруци(аварийната)

Същото може да е и когато на двигателя не му достига бензина, върви на равното, а понанагорнището се мъчи, тъй като горивната смес има повече въздох отколкото гориво!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
anonimko написа:....
леле бетер врачка...
колега според мен масленият сегмент на 3 цилиндър е счупен,
заедно с крива биела на 4 ти,
и два прогорели изпускателни клапани на 1 ви цилиндър..
аа и да не забравя... запекъл сегмент на 2 ти цилиндър.
така като ти слушам мъките, май подозирам и лееко поизносен биелен лагер на 2 цил, и май основния.. този от към скоростите е леко тръгнал.
ААА и още нещо...
смени водната помпа, че ми мяза имаш една спукана перка.!
Re: дд
hakermen написа:...даже и тотал няма на километража сигурно саа го върнали ццц като и подам на 2ра по рязко газ и брам4и като москвич с газова
вариант за надписа тотал

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 86&start=0
ти пък кво се подиграваш еаз искам да решим проблема не да спамим ами най добре да прескоча до някой сервиз да я диагностират да си кажат мнението спецциалистите и ще ви пиша кво е станало !wili98 написа:anonimko написа:....
леле бетер врачка...
колега според мен масленият сегмент на 3 цилиндър е счупен,
заедно с крива биела на 4 ти,
и два прогорели изпускателни клапани на 1 ви цилиндър..
аа и да не забравя... запекъл сегмент на 2 ти цилиндър.
така като ти слушам мъките, май подозирам и лееко поизносен биелен лагер на 2 цил, и май основния.. този от към скоростите е леко тръгнал.
ААА и още нещо...
смени водната помпа, че ми мяза имаш една спукана перка.!
hakermen написа:ти пък кво се подиграваш еаз искам да решим проблема не да спамим ами най добре да прескоча до някой сервиз да я диагностират да си кажат мнението спецциалистите и ще ви пиша кво е станало !wili98 написа:anonimko написа:....
леле бетер врачка...!
Колега ти как разбра че ти се подиграва


А това за сервиза-е то трябваше първо там да идеш-няма как ние да ти помогнем "от разстояние",нали?
М/у другото-нека ти погледнат и горивната помпа(ей,така-за проверка

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта