Полото няма мощност в баира съвет???!?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
hakermen
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Полото няма мощност в баира съвет???!?

Мнениеот hakermen » Пон 03 сеп 2007 19:54


Здравейте от един месец имам поло 1000 кубика 97 година моно но имам чувство че тая кола нешто не варви както трябва няма никаква мощност в баира или при потегляне дали е от кубатурата така ли варвят тия двигатели каръл съм и фиеста 1.1 но не е така като натисна гас примерно на 2-ра не набира ами се чува едно бучене от двигателя се едно е запушена филтри си4ко е сменено даже и гуми не ще да преварти компресия ли да меря от моното ли е ? незнам




Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 03 сеп 2007 19:59


:welcome_to_group
Провери ли съединителя?


hakermen
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

jj

Мнениеот hakermen » Пон 03 сеп 2007 20:53


Ами не ми прилича на съединител защото падат оборотите на самия двигател


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 03 сеп 2007 20:59


колега,за да е по-лесно за всички,които четат и искат да помогнат-оправи темата малко-дори и въпроса да е малко по-дълъг като текст от обичайното :!: ...
иначе ще започне едно налучкване....ето сега например след съединителя ще предложа-примерно запушен катализатор


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 03 сеп 2007 22:51


Според характеристиките на двигателите полото трябва да върви малко повече от фиестата ,макар и двата двигателя да са по 50 конски сили. Като килограми полото е по-тежко с около 50 кг ,но това е пренебрежително малко и според мен има някакъв проблем ,я с двигателя ,я с моното. На мен първото което ми идва на ум е тампона на моноинжекцията (една гума към 1 см дебела ,дето уплатнява връзката между горивната камера и дроселовата клапа. На нея има и една метална стойка която придържа жилото на газта) Яко натискаш и клатиш наляво-надясно кутията на въздушният филтър и трябва да няма никаква промяна на оборотите ако всичко е наред. Най добре се проверява с пръскане отвън на тампона с някаква течност (не зная каква) и ако пропуска ,се засмуква течноста през тампона и колата направо гасне
Но както казва колегата по-горе : вариянтите са доста


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 04 сеп 2007 7:01


това бучене на двигателя може да идва и от лагерите на коляновия вал-прегрявана така на един приятел взе директно от един автовоз и като смени филтри масла се получи същото -като отвори главата - крива на четири места гарнитурата лепната с селикон и го върнаха в първи клас -лагери шлаиф гумички и сигменти не че искам да те плаша но има и такива случай ако италински внос :lol:


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Вто 04 сеп 2007 9:45


Според мен има някакъв проблем с горивната система(моното). Отиди на сервиз да я качат на компщтър за диагностика. От налучкване няма смисъл!
Така както го описваш все едно на колата не и достига гориво като натиснеш гаста.


hakermen
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

дд

Мнениеот hakermen » Вто 04 сеп 2007 17:43


anonimko написа:това бучене на двигателя може да идва и от лагерите на коляновия вал-прегрявана така на един приятел взе директно от един автовоз и като смени филтри масла се получи същото -като отвори главата - крива на четири места гарнитурата лепната с селикон и го върнаха в първи клас -лагери шлаиф гумички и сигменти не че искам да те плаша но има и такива случай ако италински внос :lol:
малее ужас ако е така трябва да я продавам и моита е италианка мале как са ме прегорили тия джамбази даже и тотал няма на километража сигурно саа го върнали ццц като и подам на 2ра по рязко газ и брам4и като москвич с газова ;)


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 05 сеп 2007 7:08


щом няма total значи някои неграмотник се е мъчил да промени километрите обикновено става с комп и се копират данните от друго поло и се слагат на което трябва за сега не бързаи докато не надуе гарнитура и тогава ако решиш прави като за себе си иначе добавка в маслото да не се чува този шум и продаваи ако я оставиш и смениш всичко по двигателя ще ти излезе около 400лв с работата така направи същия приятел и ще я кара докато цената и стане 1000лв


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Сря 05 сеп 2007 7:10


в ловеч не мога да ти помогна с маистори но в плевен нямаш проблем ако решиш да я правиш като за себе си


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Сря 05 сеп 2007 9:20


Абе хора, как така наизуст го пратихте почти за основен ремонт :(
Първо се ходи на качествен сервиз за диагностика и после му се мисли! Описания симптом е както при мен когато ми сложиха газовата уредба. Бяха завили вентила за количеството на газта, колата вървеше що годе прилично по равното, а на нанагорнището по магистралата карах в лентата за каруци(аварийната) :) и имаше това бучене на двигателя. Като оправиха подаването на гориво и заспа!

Същото може да е и когато на двигателя не му достига бензина, върви на равното, а понанагорнището се мъчи, тъй като горивната смес има повече въздох отколкото гориво!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 05 сеп 2007 11:53


anonimko написа:....

леле бетер врачка...

колега според мен масленият сегмент на 3 цилиндър е счупен,
заедно с крива биела на 4 ти,
и два прогорели изпускателни клапани на 1 ви цилиндър..

аа и да не забравя... запекъл сегмент на 2 ти цилиндър.

така като ти слушам мъките, май подозирам и лееко поизносен биелен лагер на 2 цил, и май основния.. този от към скоростите е леко тръгнал.

ААА и още нещо...
смени водната помпа, че ми мяза имаш една спукана перка.!


Потребителски аватар
Varbona
El Presidente
Мнения: 7663
Регистриран на: Пон 28 юни 2004 14:31
Автомобил:
Двигател:

Re: дд

Мнениеот Varbona » Сря 05 сеп 2007 12:07


hakermen написа:...даже и тотал няма на километража сигурно саа го върнали ццц като и подам на 2ра по рязко газ и брам4и като москвич с газова ;)


вариант за надписа тотал :idea:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 86&start=0


hakermen
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот hakermen » Сря 05 сеп 2007 16:16


wili98 написа:
anonimko написа:....

леле бетер врачка...

колега според мен масленият сегмент на 3 цилиндър е счупен,
заедно с крива биела на 4 ти,
и два прогорели изпускателни клапани на 1 ви цилиндър..

аа и да не забравя... запекъл сегмент на 2 ти цилиндър.

така като ти слушам мъките, май подозирам и лееко поизносен биелен лагер на 2 цил, и май основния.. този от към скоростите е леко тръгнал.

ААА и още нещо...
смени водната помпа, че ми мяза имаш една спукана перка.!
ти пък кво се подиграваш еаз искам да решим проблема не да спамим ами най добре да прескоча до някой сервиз да я диагностират да си кажат мнението спецциалистите и ще ви пиша кво е станало !


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 сеп 2007 18:10


hakermen написа:
wili98 написа:
anonimko написа:....

леле бетер врачка...!
ти пък кво се подиграваш еаз искам да решим проблема не да спамим ами най добре да прескоча до някой сервиз да я диагностират да си кажат мнението спецциалистите и ще ви пиша кво е станало !

Колега ти как разбра че ти се подиграва :?: :screwy
А това за сервиза-е то трябваше първо там да идеш-няма как ние да ти помогнем "от разстояние",нали?
М/у другото-нека ти погледнат и горивната помпа(ей,така-за проверка :idea: )



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта